تاریخ انتشار: ۰۲:۰۳ - ۲۳ آبان ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۷ نظر

رابطه نامشروع با خواهر زن ۵ ساله توسط داماد ۲۲ ساله؟!

او گفت؛ آن روز به منزل پدرزنم رفتم تا زینب را به خانه ام ببرم. اما در بین راه مسیرم را تغییر دادم و...

رابطه نامشروع با خواهر زن

رویداد۲۴ جنایتکاری که پس از آزار و اذیت خواهرزن پنج ساله‌اش او را به قتل رسانده بود دستگیر شد. عصر روز ۲۰ مهرماه مردی به پاسگاه روستای مهرغان از توابع بخش میناب استان هرمزگان مراجعه کرد و گفت؛ دختر بزرگم باردار است و، چون شوهرش روز‌ها سر کار می‌رود برای اینکه او تنها نماند دختر پنج ساله‌ام زینب را به خانه او می‌فرستادم. صبح امروز داماد ۲۲ ساله ام قنبر با موتور به دنبال زینب آمد و او را با خودش برد، اما پس از آن دیگر هیچ کس دخترم را ندیده است.

در پی اظهارات این مرد داماد وی احضار شد و تحت بازجویی قرار گرفت. قنبر به کارآگاهان گفت؛ از وقتی که زنم باردار شد هر روز زینب را به خانه مان می‌بردم تا همسرم تنها نباشد و شب‌ها وقتی از سر کار برمی‌گشتم دوباره او را به خانه شان برمی‌گرداندم. دیشب هم مثل همیشه زینب را به خانه پدرش بردم و او در خیابان به سمت در خانه شان رفت و از آن به بعد او را ندیدم. به دنبال اظهارات قنبر کارآگاهان به تحقیق از همسایه‌های خانه دختر مفقود شده پرداختند. اما هیچ فردی زینب را شب قبل از ناپدید شدنش ندیده بود.
بیشتر بخوانید: مجازات جرم آزار و اذیت زنان چیست؟
از آنجا که هیچ کس اظهارات قنبر را تایید نکرده و از سویی او در حرف‌هایش دچار ضدونقیض گویی شده بود وی بار دیگر تحت بازجویی قرار گرفت. قنبر در این مرحله از تحقیقات حرف‌های متفاوتی زد، اما سرانجام از کشته شدن کودک پنج ساله خبر داد و گفت؛ شب حادثه در حالی که زینب پشت موتورسیکلتم نشسته بود به طرف پمپ بنزین در حال حرکت بودیم که در بین راه ناگهان او از موتورسیکلت بر زمین افتاد. وقتی سراغ او رفتم متوجه شدم مرده است. من که وحشت کرده بودم تصمیم گرفتم جنازه زینب را دفن کنم. در ادامه پیکر او را به یک باغ لیمو در روستای تخت بردم و خاک کردم.

در پی اظهارات این مرد و با دستور بازپرس جاوید امانی - بازپرس کشیک جنایی - اکیپی ویژه به محلی که قنبر اعلام کرده بود رفتند و با کمک او توانستند جسد زینب را از یک گودال بیرون بکشند. در ادامه جسد مقتول پنج ساله در اختیار کارشناسان پزشکی قانونی قرار گرفت. از سویی قنبر که تا این مرحله از تحقیقات اظهارات متناقضی را بیان کرده بود این بار ادعای دیگری مطرح کرد.

او گفت؛ آن روز به منزل پدرزنم رفتم تا زینب را به خانه ام ببرم. اما در بین راه مسیرم را تغییر دادم و خواهرزنم را به بهانه آبیاری به باغی در روستای تخت بردم. قرار بود پس از آبیاری باغ زینب را نزد همسرم ببرم، اما یک لحظه فکری به سرم زد و او را مورد آزار قرار دادم. نمی‌دانم چطور شد، اما وقتی به خودم آمدم دختر پنج ساله بیهوش شده بود. بلافاصله او را داخل حوض آبی که آنجا بود انداختم تا به هوش بیاید، اما سرش به یک سنگ برخورد کرد. خواستم او را از حوض بیرون بیاورم، اما زینب مرده بود. از شدت ترس دست و پایم را گم کرده بودم. با کاری که کرده بودم آبرویم در خطر بود. به همین دلیل تصمیم گرفتم خواهرزنم را همانجا سر به نیست کنم. جسد را داخل یک گونی گذاشتم و کنار چند درخت دفن کردم.
اعترافات این مرد جنایتکار در حالی بود که گزارش پزشکی قانونی نیز تعرض به دختر پنج ساله را تایید می‌کرد. به دنبال اعترافات تکان دهنده این مرد وی با صدور قرار قانونی روانه زندان شد و به زودی پس از صدور کیفرخواست در دادگاه کیفری مورد محاکمه قرار خواهد گرفت.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
1
11
خدا لعنتت کنه وحسی بی آبرو تف
M
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
1
0
خدا لعنتت کنه عوضی.دیگه تو چه حیوونی بودی.یکاری کردن که آدم به چشمای خودشم اعتماد نکنه.همه از داشتن دختر ترس داشته باشن.الهی که به بدترین شکل بمیری و نشه غسل بدنت.نجس از دنیا بری حرومزاده.
M
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
0
0
خدا نگذره ازت حرمزاده.
کاری میکنین که آدم به چشمای خودشم اعتماد نکنه.
جوری شده که از داشتن دختر ترس داشته باشی.هر چقدر خوب نگهش داری بازم یه گرگی پیدا میشه که بدرش.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
0
0
خاک بر سرت هرزه
ترانه
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
0
2
این خبر متعلق به ده سال پیش هست. شما حوادث سالهای گذشته رو امروز چاپ می کنید؟
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
0
0
این باید از گوشت خودش ببری بدی خودش بخور
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
0
0
خدا لعنتد کنه باید قبل از اعدام این کار با خودش بکنن و بعد با زجر کشتش
نظرات شما
پیشخوان