تاریخ انتشار: ۱۴:۱۸ - ۲۳ آبان ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

حمله تند پلوسی به جمهوری‌خواهان: این سیرک مضحک را متوقف کنید

سران ارشد حزب دموکرات در کنگره آمریکا از جمهوری‌خواهان خواستند پیروزی «جو بایدن» در انتخابات را بپذیرند تا کنگره بتواند بر روی تصویب بسته جدید کمکی ویروس کرونا تمرکز کند.
حمله تند پلوسی به جمهوری‌خواهان
رویداد۲۴ به نقل از «واشنگتن نیوزدی» «نانسی پلوسی» و «چاک شومر» از سران حزب جمهوری‌خواه خواستند نتیجه انتخابات را بپذیرند تا کنگره بتواند بر روی تصویب بسته جدید کمکی ویروس کرونا تمرکز کند.

آن‌ها گفتند امتناع جمهوری‌خواهان از پذیرش پیروزی «جو بایدن»، برگزاری جلسه در این خصوص را با مانع مواجه کرده است.

نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت: آن‌ها وسط یک سیرک مضحک قرار دارند و از پذیرش واقعیت سر باز می‌زنند. این سیرک را متوقف کنید و کاری را انجام دهید که برای مردم آمریکا واقعاً اهمیت دارد، سلامتی و امنیت اقتصادی آن‌ها.

«چاک شومر»، رهبر دموکرات‌های سنا هم جمهوری‌خواهان کنگره را به تسلیم در مقابل ترامپ که از پذیرش شکست در انتخابات سر باز زده و اتهاماتی درباره تقلب در انتخابات را مطرح کرده، متهم کرد.

بیشتر بخوانید: هیلاری کلینتون، گزینه بایدن بعنوان سفیر آمریکا در سازمان ملل
وی گفت: جمهوری‌خواهان سنا انکار واقعیت را متوقف کنید. از نشان دادن تردید در روند دموکراتیک ما به عمد و بدون پروا دست بکشید و بر کرونا تمرکز کنید.

ماه‌هاست که مذاکرات میان مقامات کاخ سفید و دموکرات‌ها درباره بسته جدید کمکی در ارتباط با همه‌گیری کرونا به بن‌بست خورده است. مجلس نمایندگان بسته سه تریلیون دلاری را در ماه مه تصویب کرد، اما سنای تحت کنترل جمهوری‌خواهان آن را نپذیرفت. بعد از آن مجلس با تجدیدنظر این بودجه را به دو تریلیون دلار رساند، اما جمهوری‌خواهان می‌گویند می‌خواهند آن را به حدود ۵۰۰ میلیارد دلار برسانند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: نانسی پلوسی ، آمریکا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
1
0
عجوزه تو دیگه چی میگی.جمعش کنی 30 کیلو وزن نداره!
نظرات شما
پیشخوان