تاریخ انتشار: ۱۰:۲۹ - ۲۴ آبان ۱۳۹۹

حضور انصاری در تمرینات پرسپولیس

مدافع مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس که پیش از این از حضور در تمرینات سرخپوشان منع شده بود از امروز (شنبه) در تمرینات این تیم حضور خواهد یافت.
حضور انصاری در تمرینات پرسپولیس
رویداد۲۴ تیم فوتبال پرسپولیس امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف بادران خواهد رفت که این دیدار در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار خواهد شد.

این در حالی است که با نظر و درخواست کادر فنی تیم، «محمد انصاری» از امروز دوباره در تمرینات تیم پرسپولیس حضور پیدا خواهد کرد.

انصاری که در خرداد ماه زانوی خود را به تیغ جراحان سپرده بود با رسیدن به بهبودی کامل در تمرینات حاضر خواهد شد تا در کنار سایر هم‌تیمی‌های خود تمریناتش را ادامه دهد.

این مدافع پیش از این در فهرست مازاد «یحیی گل‌محمدی» قرار گرفته بود و طبق اعلام خود بازیکن، از حضور در تمرینات منع شده بود.
بیشتر بخوانید: اصرار دوباره یحیی برای جذب بازیکن هفتم
یحیی گل‌محمدی در مورد انصاری اعلام کرده بود که او تا پایان سال نمی‌تواند پرسپولیس را همراهی کند و به همین خاطر دلیلی ندارد که چنین بازیکنی در فهرست باشد البته خود انصاری در واکنش به این صحبت اعلام کرده که آخر آذرماه به تمرینات باز خواهد گشت.

تیم فوتبال پرسپولیس روز شنبه هفته آتی در هفته دوم لیگ برتر به مصاف صنعت نفت آبادان خواهد رفت. این در حالی بود که سرخپوشان در اولین دیدار خود با تساوی بدون گل برابر سایپا متوقف شده بودند.
منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان