تاریخ انتشار: ۱۵:۳۸ - ۲۵ آبان ۱۳۹۹

اشتباهی که مدافع پرسپولیس در قرارداد با باشگاه مرتکب شد

محمد انصاری به همراه محسن ربیع‌خواه در لیست مازاد یحیی گل‌محمدی قرار گرفت اما توانست پس از جلسه با جعفر سمیعی و میانجیگری مدیرعامل پرسپولیس سرمربی تیم را راضی به بازگشت کند.

 محمد انصاری

رویداد۲۴ قرار بر این شد محمد انصاری به تمرینات پرسپولیس بازگشته و بار دیگر نزد کادر فنی این تیم تست دهد. در صورتی که این مدافع چپ‌پا بتواند زودتر به تمرینات گروهی بازگشته و پا به توپ شود آنگاه می‌تواند تا پایان فصل پیراهن تیم پرسپولیس را بپوشد.

به نظر هم می‌رسد با توجه به جدایی شجاع خلیل‌زاده و محمد نادری از پرسپولیس این باشگاه در پیدا کردن مدافعی با خصوصیات این دو ناامید شده باشد. البته در اخبار داشتیم یکی از مباحث باقی ‌مانده میان محمد انصاری و باشگاه پرسپولیس مسئله مالی است.

محمد انصاری سال گذشته یکی از گران‌ترین قراردادهای پرسپولیس را به مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بست. این در حالی بود که سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان جملگی قراردادهایی زیر ۲ میلیارد تومان بسته بودند! شاید تنها اشتباه انصاری هنگام عقد قرارداد ۲ ساله با پرسپولیس گنجاندن ‌بندی در آن بود.


بیشتر بخوانید: دو رقیب برای ستاره جدید پرسپولیس


در این بند آمده است ارزش مالی سال دوم قرارداد فی‌مابین محمد انصاری و باشگاه پرسپولیس بستگی به توافق طرفین دارد! اگر در قرارداد انصاری این بند وجود نداشت او می‌توانست در خانه استراحت کند و ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از باشگاه پرسپولیس بگیرد اما حالا این باشگاه می‌تواند مدعی شود برای سال دوم ۵۰۰ میلیون تومان مد نظرش است!

انصاری مصدوم شده و نمی‌تواند تا اواخر دی‌ماه پرسپولیس را همراهی کند، بنابراین باشگاه هم می‌تواند چنین ادعایی داشته باشد و شاید دست محمد انصاری هم به جایی بند نباشد. شاید این مدافع چپ‌پا تصور می‌کرد سال دوم ارزش او بیشتر می‌شود که شرط توافق مالی را مکتوب کرد غافل از آن که... 

حالا محمد انصاری و جعفر سمیعی مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس باید روبه‌روی هم نشسته و بر سر مبلغ مالی قرارداد این بازیکن به توافق برسند. رقمی که با توجه به مصدومیت سنگین انصاری و عمل جراحی رباط صلیبی بسیار بعید است دوباره همان ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان باشد!

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان