تاریخ انتشار: ۱۴:۰۴ - ۲۶ آبان ۱۳۹۹

مهدی رحمتی مانع بزرگ پرسپولیسی شدن فرشاد فرجی

در حالی که گفته می‌شد فرشاد فرجی خیلی به پرسپولیس نزدیک شده است ناگهان این جابه‌جایی منتفی شد. چرا؟ شنیدیم دلیل اصلی آن مخالفت سیدمهدی رحمتی سرمربی جوان شهرخودرو مشهد بوده است.

جانشین شجاع خلیل زاده

رویداد۲۴ یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در فصل جدید پیدا کردن جانشینی مناسب برای شجاع خلیل‌زاده مدافع کنونی الریان قطر است. در این رابطه اسامی گزینه‌های مختلفی به گوش رسید که هنوز هیچ یک به سرانجام نرسیده است.

یکی از این گزینه‌ها فرشاد فرجی مدافع قائمشهری تیم شهرخودرو مشهد بود. مدافعی سرزن، گلزن و سرعتی که سبک فوتبالش شباهت‌هایی به شجاع خلیل‌زاده دارد. 

او در هفته اول مسابقات لیگ برتر و در دیدار تیم شهرخودرو برابر ماشین‌سازی تبریز که با برتری ۳ بر صفر تیم مشهدی خاتمه پیدا کرد غایب بود تا شایعات پیرامون احتمال پرسپولیسی شدنش افزایش پیدا کند. در حالی که گفته می‌شد فرجی ۲۶ ساله خیلی به پرسپولیس نزدیک شده است ناگهان این جابه‌جایی منتفی شد. چرا؟


بیشتر بخوانید: بازیکنی که رضایتنامه‌اش ۳ میلیارد برای پرسپولیس آب می‌خورد!


شنیدیم دلیل اصلی آن مخالفت سیدمهدی رحمتی سرمربی جوان شهرخودرو مشهد بوده است. رحمتی یک استقلالی متعصب است اما دلیل اصلی مخالفت او با پرسپولیسی شدن فرشاد فرجی نیاز تیمش به این مدافع میانی است. فرجی که با هنوز یک سال دیگر با شهرخودرو قرارداد دارد در تمرینات روزهای اخیر تیمش حضوری فعال داشت و شنبه گذشته نیز در تمرین شاگردان رحمتی شرکت کرد تا شایعات پیرامون انتقال خود به پرسپولیس را پایان دهد. 

گل‌محمدی هم وقتی از جذب فرشاد فرجی شاگرد سابق خودش ناامید شد با بازگشت محمد انصاری به تمرینات پرسپولیس موافقت کرد. در حال حاضر پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی‌زادگان را به عنوان دو مدافع میانی باتجربه در اختیار دارد اما پشت ‌سر این دو احسان حسینی است.

یک مدافع جوان که چندان نمی‌توان روی او برای بازی‌های سنگین لیگ برتر یا فینال لیگ قهرمانان آسیا حساب باز کرد. سرمربی پرسپولیس امیدوار است محمد انصاری پس از پشت ‌سر گذاشتن دوران نقاهت پس از عمل جراحی رباط صلیبی هرچه زودتر به تمرینات گروهی بازگشته و مهیای حضور در مسابقات رسمی شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان