تاریخ انتشار: ۲۰:۲۱ - ۲۶ آبان ۱۳۹۹

تکلیف مظاهری با استقلال مشخص شد

رشید مظاهری چهره ویژه باشگاه استقلال در دوشنبه شلوغی بود که او را به‌صورت رسمی تبدیل به بازیکن این تیم کرد.

رشید مظاهری در استقلال ماندنی شدرویداد۲۴ پس از آنکه کمی بعد از گذشت ظهر امروز احمد مددی رسما اعلام کرد دعوی حقوقی سه جانبه بین باشگاه تراکتور، باشگاه استقلال و رشید مظاهری به سود دروازه‌بان آبی‌ها به پایان رسیده، این بازیکن راهی باشگاه استقلال شد تا در جلسه‌ای متفاوت از جلسات قبلی شرکت کند.

مسئله این روزهای استقلال، موضوع کاهش قراردادهایی است که در دوره احمد سعادتمند، مدیرعامل قبلی این باشگاه بسته شده، اما بعید است که ستاره‌های فصل نقل و انتقالات زیر بار این تغییرات بروند؛ کمااینکه درمورد رشید مظاهری هم این اتفاق نیفتاد و در نهایت صحبت‌های طرفین و کمی جدل بین مدیران و این بازیکن منجر به تغییر ماهوی قرارداد و تنظیم یک عقدنامه همکاری پنج نسخه‌ای جدید شد تا فردا سه‌شنبه در هیأت فوتبال استان تهران به ثبت برسد و رشید را تبدیل به بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال کند.

مظاهری که در روزهای پایانی فصل گذشته به‌صورت یک‌طرفه اقدام به فسخ قراردادش با باشگاه تراکتور کرد، امروز و پس از گذشت حدود دو ماه معطلی در کمیته تعیین وضعیت، سرانجام رای نهایی را مبنی بر برائت خود از موارد شکایتی باشگاه تراکتور دریافت کرد و او حالا بدون مشکل می‌تواند فوتبال خود را در یکی از دو قطب فوتبال ایران ادامه بدهد.

او که پس از حضور در اردوی تیم ملی، به‌عنوان گلر شماره یک به استقلال پیوسته، حالا در طول سال باید شایستگی خود را برای وراثت پیراهنی که جمعی از بزرگترین چهره‌های تاریخ دروازه‌بانی ایران بر تن داشته‌اند، نشان بدهد.


بیشتر بخوانید: باشگاه استقلال به مظاهری: باید قراردادت را کم کنی!


مظاهری امروز در باشگاه استقلال از رای نهایی کمیته تعیین وضعیت باخبر شد که در آن، در دو مورد اقامه دعوای باشگاه تراکتور علیه وی و باشگاه استقلال مربوط شده بود، این پرونده بسته شده است. اگرچه تراکتوری‌ها در گذشته در نظر داشتند در صورتی که رای این شکایت به سود مظاهری باشد، این شکایت را در مراجع دیگر پیگیری کنند.

با این رای قطعی دوران تازه‌ای برای مظاهری آغاز شده و او باید خود را آماده رقابتی بسیار جدی چه در باشگاه استقلال و چه بیرون آن برای یورش مجدد به پیراهن تیم ملی آغاز کند؛ چیزی که هواداران استقلال هم از او انتظار دارند و دوست دارند دستکش طلایی پایان فصل به کسی جز او نرسد.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان