تاریخ انتشار: ۱۲:۱۶ - ۱۲ تير ۱۳۹۵

"مولوی" صاحب گالری می‌شود

مدیر مرکز تئاتر مولوی از راه‌اندازی گالری این مجموعه و رسیدن تجهیزات نوری آن خبر داد.
رویداد۲۴-مدیر مرکز تئاتر مولوی از راه‌اندازی گالری این مجموعه و رسیدن تجهیزات نوری آن خبر داد.

امیرحسین حریری  بیان کرد: اندک بخش‌های باقی‌مانده از بازسازی تالار مولوی در حال تعمیر نهایی است و با رسیدن تجهیزات نوری، این بخش هم در مرحله‌ی بهره‌برداری قرار دارد.

او گفت: همچنین تا یک ماه آینده می‌توانیم کارگاه دکور و گالری مرکز تئاتر مولوی را با برنامه‌های مشخص راه‌اندازی کنیم تا در آن برنامه‌های هنرهای تجسمی مرتبط با هنرهای نمایشی برپا شود. این برنامه‌ها به صورت نمایشگاه‌های فصلی و ماهانه‌ی تجسمی از جمله عکاسی و پوستر تئاتر برگزار می‌شود.

حریری درباره‌ی دیگر برنامه‌های این مجموعه ادامه داد: تمرکز مرکز تئاتر مولوی بر برنامه‌های آموزشی و پژوهشی در سال 95-96 است که در این راستا علاوه بر برنامه‌های داخلی در حوزه‌ی بین‌الملل هم رایزنی‌های گسترده‌ای با دانشگاه‌های معتبر هنرهای نمایشی صورت می‌گیرد تا فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی مشترکی برگزار کنیم.

او یادآور شد: در حال حاضر این مرکز علاوه بر اینکه میزبان چند اجرای نمایشی است، آثار متقاضی اجرا در تالار مولوی را نیز بازبینی می‌کند که در بین متقاضیان چند کارگردان حرفه‌ای تئاتر هم حضور دارند.

وی همچنین درباره‌ی زمان اجرای نمایش «آشپزخانه» به کارگردانی علی رفیعی گفت: پیگیر این موضوع هستیم ولی هنوز خبر رسمی به من اعلام نشده است، چون گویا مدتی دکتر رفیعی خارج از ایران بودند. با این حال با توجه به اینکه قرار است این نمایش با مشارکت دانشجویان اجرا شود، هر آنچه در توان داشته باشیم را  برای این کار خواهیم گذاشت و فقط منتظریم ایشان برنامه خود را مشخص کنند.
منبع: ایسنا
برچسب ها: رویداد24 ، گالری ، مولوی ، تئاتر
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان