تاریخ انتشار: ۱۱:۴۸ - ۲۸ آبان ۱۳۹۹

تمام کلمبیا علیه کی‌روش: با تیم پکرمن چه کردی؟

کارلوس کی‌روش بعد از شکست سنگین مقابل اکوادور مسئولیت شکست را بر عهده گرفت و از هواداران کلمبیا خواست تحمل نشان داده و آرامش خود را حفظ کنند.

کی‌روش

رویداد۲۴ کی روش در پایان بازی در کنفرانس خبری مسئولیت شکست را پذیرفت و از هواداران خواست آرامش خود را حفظ کرده و تحمل بیشتری برای عبور از روزهای سخت نشان بدهند.

وی گفت : ارزیابی ما از چهار بازی اخیر این است که ما خوب شروع کردیم ولی در دو بازی اخیر نتایج بدی گرفتیم که تحمل شان سخت است. من فکر می‌کنم و مطمئنم بازیکنان کلمبیا استحقاق این شرایط را ندارند ولی باز هم باید تاکید کنم که مسئولیت شکست ها با من است. این بازیکنان کسانی هستند که قبلاً پیروزی بدست آورده اند و فردا هم دوباره پیروز خواهند شد.

کی روش افزود: از هواداران می خواهیم درک بالایشان را یک بار دیگر نشان بدهند، آرامش خودشان را حفظ کنند تا با تحمل بیشتر از این شرایط بگذریم. هواداران کلمبیا استحقاق نتایج بهتری دارند و من اطمینان دارم در آینده در بازی‌هایمان پیروز خواهیم شد و پیروزی های کافی بدست خواهیم آورد.


بیشتر بخوانید: بزرگترین اشتباه از دست دادن کی‌روش بود/ دولتمردان برای رفتن کی‌روش فشار آوردند


سرمربی کلمبیا بیان کرد: باید با تواضع این را بپذیریم که اکوادور از ما بهتر بازی کرد. تیم ما شرایطی فراهم کرد که به آنها اجازه داد گل بزنند. ما همیشه روی سازماندهی تاکید کرده ایم و تا قبل از این دو بازی اخیر گلهای زیادی نخورده بودیم. ولی اکوادور امروز ما را بدجوری تنبیه کرد. با اینحال اطمینان دارم که برای بازی بعدی تغییر خواهیم کرد.

کی روش گفت : باید از الان به فکرش باشیم. بازیکنان حالا به باشگاه‌ها برمی گردند و شک ندارم تمام تلاش شان را می‌کنند تا با شرایط بهتر و آماده‌تر در ماه مارچ به اردوی تیم ملی برگردند. کلید ما برای موفقیت این است که بتوانیم ریکاوری روحی- روانی آنها را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم. وظیفه بهبود و ارتقای تکنیکی هم بر عهده باشگاه‌ها است.

بعد از این باخت سنگین بسیاری از سایت های ورزشی کلمبیا خواستار اخراج کارلوس کی روش شدند و برخی از کارشناسان فوتبال این کشور عنوان کردند که معلوم نیست چه بلایی سر تیم خوزه پکرمن آمده. مربی ای که با همین بازیکنان نتایج درخشانی گرفته بود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان