تاریخ انتشار: ۱۴:۰۸ - ۱۲ تير ۱۳۹۵

«سرگیجه» برای دو هزار تماشاگر/به تهیه کنندگی خنداننده خندوانه

نمایش «سرگیجه» به کارگردانی مشترک ایمان صیاد برهانی و پویا صادقی به ایستگاه آخر رسیده و تا به حال بیش از دو هزار مخاطب به تماشای این نمایش نشسته اند.
رویداد۲۴- نمایش «سرگیجه» به کارگردانی مشترک ایمان صیاد برهانی و پویا صادقی به ایستگاه آخر رسیده و تا به حال بیش از دو هزار مخاطب به تماشای این نمایش نشسته اند.

 نمايش «سرگيجه» كه از ١٦ خرداد ماه سال جاري در تالار حافظ روي صحنه رفت، اين هفته به پايان خواهد رسيد و روز جمعه ١٨ تيرماه آخرين روز اجراي اين اثر نمايشي در تالار حافظ خواهد بود.تعداد مخاطبان اين نمايش در طول بيست و پنج اجرا نزديك به دو هزار نفر بوده است و مخاطبان زيادي به تماشاي اين نمايش نشستند.

اين نمايش كه تهيه كنندگي آن برعهده سجاد افشاريان است تا پايان اين هفته هر روز ساعت ١٩ در تالار حافظ روي صحنه خواهد رفت. علي رفيعي، امير جعفري، حميد پور آذري، اشكان خطيبي، سحر دولتشاهي، مهدي پاكدل، نازنين بياتي، شهرام مكري، بابك كريمي، كاوه سجادي حسيني، پدرام شريفي، خسرو شهراز و هستي مهدوي از چهره هايي هستند كه تا كنون به تماشاي اين نمايش نشستند.

اين نمايش اقتباسي است از رمان "منگي" اثر ژوئل اگلوف و سال گذشته بازيگران اين نمايش جايزه ويژه گروه بازيگري را از جشن خانه تئاتر دريافت كردند.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان