تاریخ انتشار: ۱۴:۱۵ - ۳۰ آبان ۱۳۹۹

آخرین آمار ویروس کرونا در ایران؛ ۸۲۸۳۷۷ نفر مبتلا و ۴۳۸۹۶ نفر فوتی

سخنگوی وزارت بهداشت: از دیروز تا امروز ۳۰ آبان و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳ هزار و ۲۶۰ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در کشور شناسایی شد که سه هزار و ۴۴ نفر از آنها بستری شدند.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا

رویداد۲۴ بنابر اظهارات سخنگوی وزارت بهداشت از دیروز تا امروز ۳۰ آبان و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳ هزار و ۲۶۰ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در کشور شناسایی شد که سه هزار و ۴۴ نفر از آنها بستری شدند.

سیما سادات لاری افزود: مجموع بیماران ویروس کرونا در کشور به ۸۲۸ هزار و ۳۷۷ نفر رسید.

وی با بیان اینکه متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۷۹ بیمار ویروس کرونا جان خود را از دست دادند، مجموع جان باختگان این بیماری را ۴۳ هزار و ۸۹۶ نفر اعلام کرد.

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه خوشبختانه تا کنون ۵۸۹ هزار و ۲۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند اظهار کرد: ۵۷۵۶ نفر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.


بیشتر بخوانید: نتایج یک تحقیق جدید؛ بهبودیافتگان از کرونا تا سالها ایمن خواهند بود!


به گفته لاری تا کنون پنج میلیون و ۷۰۶ هزار و ۸۳۴ آزمایش تشخیص ویروس کرونا در کشور انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد که استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند.

لاری همچنین تاکید کرد: استانهای هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان