تاریخ انتشار: ۲۲:۳۵ - ۳۰ آبان ۱۳۹۹

پیروزی بایدن در ایالت جورجیا رسماً تأیید شد

«برد رافنسپرگر» وزیر امور داخلی ایالت جورجیا که مسئول برگزاری انتخابات در این ایالت است روز جمعه در یک نشست خبری اعلام کرد که پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ایالت جورجیا را تأیید می‌کند. مسئول برگزاری انتخابات در ایالت جورجیا درباره تأیید پیروزی جو بایدن در این ایالت گفت: «من با این شعار زندگی می‌کنم که اعداد هرگز دروغ نمی‌گویند. من معتقدم که اعدادی که ما امروز ارائه کردیم، درست هستند.»

پیروزی بایدن در انتخابات آمریکارویداد۲۴ مسئول برگزاری انتخابات در ایالت جورجیا با اعلام اینکه معتقد است شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در این ایالت به درستی انجام شده، نتیجه انتخابات در این ایالت را رسماً تأیید کرد.

«برد رافنسپرگر» وزیر امور داخلی ایالت جورجیا که مسئول برگزاری انتخابات در این ایالت است روز جمعه در یک نشست خبری اعلام کرد که پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ایالت جورجیا را تأیید می‌کند.

مسئول برگزاری انتخابات در ایالت جورجیا درباره تأیید پیروزی جو بایدن در این ایالت گفت: «من با این شعار زندگی می‌کنم که اعداد هرگز دروغ نمی‌گویند. من معتقدم که اعدادی که ما امروز ارائه کردیم، درست هستند.»

وزیر امور داخلی ایالت جورجیا که خود از اعضای حزب جمهوری‌خواه است، در خصوص شکست ترامپ در این ایالت اظهار داشت: «مانند سایر جمهوری‌خواهان، من نیز از اینکه نامزد مورد حمایت ما آرای الکترال ایالت جورجیا را کسب نکرده ناراحتم.»


بیشتر بخوانید: واکنش ایران به ادعای تماس عراقچی با جو بایدن


ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ پس از آن‌که اعلام شد وی با اختلاف کمتر از 13 هزار رأی (0.2 درصد آرا) در جورجیا بازنده شده است، با ارائه یک درخواست رسمی خواستار بازشماری آرا در این ایالت شد، اما با پایان بازشماری آرا در جورجیا در نهایت باز هم این جو بایدن بود که در این ایالت حساس که 16 رأی الکترال دارد به پیروزی برسد.

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان