تاریخ انتشار: ۰۹:۱۴ - ۰۲ آذر ۱۳۹۹

ماجرای حذف امید عالیشاه از لیست پرسپولیس؛ یک شوت دردسرساز!

امید عالیشاه قبل از بازی با صنعت نفت حاشیه‌ساز و توسط کادر فنی پرسپولیس از فهرست این دیدار کنار گذاشته شد. اما ماجرای تنبیه انضباطی عالیشاه چه بود؟

 امید عالیشاه

رویداد۲۴ امید عالیشاه که در تمرینات روزهای اخیر پرسپولیس آمادگی خوبی داشت و در بازی های تدارکاتی و درون تیمی بسیار خوب ظاهر شده بود انتظار داشت با توجه به حضور بشار رسن در اردوی تیم ملی عراق و غیبت او در تمرینات در ترکیب ثابت پرسپولیس مقابل صنعت نفت قرار بگیرد.

هافبک عراقی که با مصدومیت هم به تهران بازگشت و خیلی نتوانست با پرسپولیس تمرین کند از تفکرات یحیی گل محمدی برای فیکس بازی کردن جلوی صنعت نفت خارج شد و عالیشاه هم انتظار داشت با توجه به امادگی خوبی که از خودش در تمرینات نشان داد به جای بشار در ترکیب ابتدایی سرخ پوشان قرار بگیرد ولی در اخرین تمرین پرسپولیس متوجه شد جایی در ترکیب ثابت تیمش ندارد و کادر فنی قصد دارد به شیری در پست مدافع راست بازی دهد و از نعمتی یک خط جلوتر یعنی هافبک راست استفاده کند.


بیشتر بخوانید: خبر فوق العاده از فیفا برای پرسپولیس


همین موضوع باعث عصبانیت عالیشاه شد و این بازیکن کلا به لحاظ روحی به هم ریخت تا اینکه در جریان تمرین جمعه سرخ پوشان حمید مطهری دستیار اول گل‌محمدی که یحیی او را خیلی به لحاظ فنی و اخلاقی قبول دارد نکته‌ای فنی به عالیشاه گوشزد می‌کند که ناراحتی قبلی این بازیکن از نیمکت‌نشینی باعث شد که عالیشاه توپ را محکم شوت کند و عصبانیت خود را اینگونه نشان دهد. مطهری نیز پس از این صحنه به عالیشاه اعلام می‌کند که وسایلش را جمع کرده و تمرین سرخپوشان را ترک کند و به خانه برگردد. 

یحیی هم که خودش شاهد ماجرا بود با حمایت از تصمیم دستیار مورد اعتمادش عالیشاه را از لیست بازی خط زد و این بازیکن را در اختیار باشگاه قرار داد تا طی روزهای آینده تکلیفش مشخص شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان