تاریخ انتشار: ۲۰:۰۷ - ۳۰ آبان ۱۳۹۹

جنجال کاپیتان دوم پرسپولیس!

کاپیتان دوم پرسپولیس به دلیل نیمکت نشینی خود با کادرفنی به بحث پرداخت و در ادامه از لیست اردوی پیش از بازی با نفت خارج شد.

اختلاف عالیشاه با پرسپولیسرویداد۲۴ امید عالیشاه، وینگر سرخ‌ها که به عنوان کاپیتان دوم این تیم نیز بعد از سیدجلال حسینی شناخته می‌شود، به دلیل تداوم نیمکت نشینی با کادرفنی تیم به بحث پرداخت که این موضوع با واکنش کادرفنی و جریمه انضباطی او همراه شد.

عالیشاه که بعد از بازی هفته اول مقابل سایپا برای موضوع مربوط به تداوم نیمکت نشینی و فرصت کمی که برای بازی به دست می‌آورد با کادرفنی به گفت‌گو می‌پرداخت، در ادامه این گفتگو تبدیل به بحث بین طرفین تبدیل شد. عالیشاه از دو روز پیش به همین دلیل در تمرینات تیم حاضر نشد و در ادامه از سوی کادرفنی نامش برای لیست اردوی پیش از بازی با نفت آبادان خارج شد.


بیشتر بخوانید: گل‌محمدی: با شرط برخی بازیکنان شأن و منافع باشگاه پرسپولیس به خطر می‌افتاد


وینگر سرخپوشان که انتظار داشت در فصل جدید و با جدایی بازیکنانی چون مهدی ترابی و علی علیپور، شانس بیشتری برای بازی به دست بیاورد، بعد از اطلاع از نیمکت نشینی مقابل نفت آبادان در روزی که بشار رسن نیز احتمالا با توجه به حضور در اردوی تیم ملی عراق در ترکیب اصلی حاضر نخواهد بود، اعتراض خود را به کادرفنی نشان داد که این موضوع البته با دردسر برای او همراه شد تا کادرفنی روی نام او به طور کامل برای بازی با نفت خط قرمز بکشد.

باید دید بعد از بازی مقابل نفت آبادان یحیی گل محمدی چه تصمیمی در این زمینه خواهد گرفت.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان