تاریخ انتشار: ۱۳:۳۳ - ۰۳ آذر ۱۳۹۹

هدیه نزهت امیری و ۳۰ نوازنده زن به کادر درمان +فیلم

ارکستر سمفونیک بانوان "سرزمین مادری" به رهبری نزهت امیری و با هنرمندی ۳۰ نوازنده بانوی ایرانی اثری را به کادر درمان تقدیم کرد.
رویداد۲۴ نماهنگ سمفونی "شهرزاد" با اجرای ارکستر سمفونیک بانوان "سرزمین مادری" برای ادای احترام و پاسداشت فداکاری‌های کادر درمان در مبارزه با کرونا بشر منتشر شد.
این موزیک ویدیو شامل سوئیت شماره ۶ (اجرای ارکسترال) و سوئیت شماره ۹ (اجرای دوئت) از سمفونی شهرزاد است که توسط ارکستر سمفونیک بانوان "سرزمین مادری" به رهبری نزهت امیری و با هنرمندی ۳۰ نوازنده بانوی ایرانی، در محوطه باز بنیاد رودکی به سفارش و تهیه کنندگی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، اجرا و منتشر شد.

این اثر پس از ماه‌ها تلاش بی‌وقفه در شرایط سخت و پر از ریسک کرونایی و پشت سرگذاشتن مراحل عدیده انجام یک پروژه‌ی فرهنگی-هنری، در مهرماه ۱۳۹۹ به سرانجام رسیده است.

نزهت امیری که تنها رهبر ارکستر زن فعال ایرانی است درباره این اجرا می‌گوید: ارکستر سرزمین مادری، در شرایط دشوار کرونایی، با انتخاب سوئیت‌هایی از باله شهرزاد، همراهی و هم‌صدایی جمعی از دختران و بانوان هنرمند را با ایثارگران عرصه درمان، به نمایش گذاشت؛ با این امید که مرهمی بر دردِ خستگی کادرِ بهداشت و درمان گذارده و پیام‌آور صلح و دوستی باشد.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان