تاریخ انتشار: ۱۴:۳۱ - ۰۷ آذر ۱۳۹۹

نیما نکیسا: سرطان مدیران وارداتی باید از فضای فوتبال برداشته شود

دروازه بان اسبق پرسپولیس گفت: بازی با نفت مسجد سلیمان ثابت کرد پرسپولیس مهره زیادی ندارد و دست گل محمدی خالی است.
نیما نکیسا
رویداد۲۴ نیما نکیسا درباره روند گل نزدن بازیکنان پرسپولیس گفت: البته نکته خوب این است که تیم همچنان گل نمی‌خورد و با توجه به شخصیت تیمی پرسپولیس همچنان نتایج ناامید کننده‌ای کسب نمی‌کند، اما در این رقابت‌های فرسایشی شاید همین نفرات اصلی هم مصدوم یا خسته شوند. به همین دلیل میزان آمادگی نفرات جایگزین هم اهمیت پیدا می‌کند و مهم است عملکرد آن‌ها تا چه اندازه به نفرات اصلی نزدیک باشد. فکر می‌کنم پرسپولیس در شرایط سختی قرار گرفته است. سرمربی پرسپولیس چاره‌ای ندارد جز اینکه با همین بازیکنان کار را پیش ببرد.

دروازه بان اسبق پرسپولیس درباره اینکه شرایط سفر پرسپولیس به مسجد سلیمان تا چه اندازه در ثبت نتیجه تساوی این تیم تاثیرگذار بوده است، گفت: قطعا این موضوع تاثیرگذار بوده است. اگر بازیکنان پرسپولیس در زمان مناسبی به این شهر می‌رسیدند استرس گرم کردن و حضور در بازی را نداشتند و همین استرس روی عملکردشان هم اثر گذاشت.

بیشتر بخوانید: چشم پرسپولیس ترسید/جلوگیری از تکرار فاجعه ترابی و خلیل‌زاده
وی افزود: قرار نیست هر فوتبالیستی پس از بازیگری مربی شود و نفراتی هم هستند که به حوزه مدیریت علاقه دارند و سال‌ها زحمت کشیده و درس خوانده، اما مدام مدیران وارداتی وارد فضای ورزش می‌شوند. این سرطان باید از فضای فوتبال برداشته شود و نگاه ما به مدیریت در حوزه فوتبال تخصصی شود. همانگونه که نسل جوان وارد حوزه مربیگری شده اند باید سکان مدیریت را هم دست بگیرند. زیرا نفرات مستعدی در این نسل برای ورود به این حوزه وجود دارند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان