تاریخ انتشار: ۱۷:۲۰ - ۱۴ آذر ۱۳۹۹

اخبار خطرناک از فیفا برای پرسپولیس؛ محرومیت‌های جدید در راه است؟

قرض‌های سنگین پرسپولیس برای پرداخت طلب بازیکنان و برانکو؛ بدهی‌های یورویی پیش رو به بازیکنان و مربیان خارجی، کار دست پرسپولیس می‌دهد؟

اخبار  فیفا

رویداد۲۴ باشگاه پرسپولیس برای پرداخت طلب برانکو ایوانکویچ و بازیکنان، مبالغ سنگینی را قرض کرده است و همچنین بدهی‌هایی هم به بازیکنان و مربیان خارجی دارد که شرایط مالی باشگاه را در آینده سخت خواهد کرد.

باشگاه پرسپولیس برای پرداخت طلب برانکو ایوانکویچ و بازیکنان، مبالغ سنگینی را قرض کرده است و همچنین بدهی‌هایی هم به بازیکنان و مربیان خارجی دارد که شرایط مالی باشگاه را در آینده سخت خواهد کرد.
بیشتر بخوانید: دادکان: نگذاشتند مدیرعامل پرسپولیس شوم
با وجود اینکه باشگاه پرسپولیس با یک شرکت به عنوان کارگزار قرارداد همکاری دارد، اما مشکلات مالی فراوان باعث شده این باشگاه برای پرداخت برخی مطالبات خود، به قرض کردن پول روی بیاورد.

در دوره مدیریت مهدی رسول‌پناه، ١٣ میلیارد تومان از شرکتی قرض گرفته شد تا با درآمدی که باشگاه از طریق کارگزار داشت، تمام مطالبات ٨٠٠هزار یورویی برانکو پرداخت شود. حالا با حضور جعفر سمیعی هم همین رویه ادامه پیدا کرده است. از قرار معلوم کارگزار اعلام کرده به تعهدات خود عمل کرده و فعلا از پرداخت پول خبری نیست و به همین خاطر مدیرعامل باشگاه برای پرداخت مطالبات فصل گذشته بازیکنان، ١۵ میلیارد تومان از شرکتی به عنوان قرض تامین می‌کند تا پس از دریافت جایزه لیگ قهرمانان آسیا، بدهی‌های باشگاه را پرداخت کند.

البته این فقط بخش کوچکی از بدهی‌های باشگاه پرسپولیس است چرا که آن‌ها به زودی باید خود را برای پرداخت ٧٨٠ هزار دلار به گابریل کالدرون و دستیارانش و همینطور ۵٠٠ هزار یورو به ماریو بودیمیر آماده کنند.
 
منبع: پارس فوتبال
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پرسپولیس ، فیفا
نظرات شما
پیشخوان