تاریخ انتشار: ۱۵:۲۶ - ۱۳ تير ۱۳۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

وزیر اطلاع‌رسانی عربستان خشم اصحاب رسانه این کشور را برانگیخت

وزیر اطلاع رسانی عربستان سعودی پس از اهانت به یکی از اعضای هیات خبرنگاران خشم محافل خبری عربستانی را برانگیخته است.
رویداد۲۴- وزیر اطلاع رسانی عربستان سعودی پس از اهانت به یکی از اعضای هیات خبرنگاران خشم محافل خبری عربستانی را برانگیخته است.

وزیر اطلاع رسانی عربستان سعودی پس از اهانت به یکی از اعضای هیات خبرنگاران همراه جانشین ولیعهد در جریان سفر طولانی‌اش به ایالات متحده حضور داشت، خشم محافل خبری عربستانی را برانگیخته است.

به گزارش روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، در شبکه اجتماعی توییتر کامنت‌های بسیاری از سوی روزنامه نگاران عربستانی در انتقاد از عادل الطریفی، وزیر اطلاع رسانی عربستان گذاشته شده است و آنها خشم خود را نسبت به اهانت وی به یکی از روزنامه نگاران ابراز کرده‌اند.

سردبیر روزنامه الجریده عربستان که مورد اهانت لفظی این وزیر قرار گرفته است، بیش از 70 سال سن دارد و یکی از قدیمی‌ترین اصحاب رسانه در عربستان است و این مساله خشم محافل خبری را برانگیخته است. با اینکه این وزیر در پی اهانتش برای جلوگیری از تشدید خشم اصحاب رسانه، برای عذرخواهی او را بوسید اما این کار او هم نتوانست ناراحتی اصحاب رسانه را فروکش کند.

جزئیات این مساله که خشم اصحاب رسانه‌ را برانگیخته است، علنی نشده است، اما اعضای هیات رسانه‌ای همراه با محمد بن سلمان، جانشین ولیعهد سعودی در جریان سفرش به آمریکا اعلام کردند که الطریفی به خالد بن حمد المالک، سردبیر روزنامه عربستانی الجزیره اهانت کرد که در این هیات حضور داشت.

فعالانی نیز هشتگی را در توییتر با نام (برکناری عادل الطریفی خواسته مردمی است)، به راه انداختند که در جریان آن از سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه سعودی خواسته‌اند تا الطریفی را برکنار کند و آنها دلایل متعددی را برای این مساله ذکر کرده‌اند.

یک فعال سعودی در میان هشتگ‌های بسیار نوشته است: رسانه ما با رهبری این شخص لیبرالیست علت عقب ماندگی ما است، رسانه ما را با رسانه صهیونیست‌ها مقایسه کنید و حجم خیانت را درک خواهید کرد.

یک فعال سعودی دیگر در توئیتی نوشته است: بودجه دولت برای رسانه‌ بسیار زیاد است و من از خروجی‌های غیرفرهنگی و سخیف بهت زده هستم.

یک فعال با نام ابراهیم الماجد نیز نوشته است: الطریفی بر چه اساس و شایستگی وزارتخانه را تحویل گرفته است و هیچ تغییری در این وزارتخانه رخ نداده است.
منبع: ایسنا
برچسب ها: رویداد24 ، عربستان ، خشم ، رسانه ، کشور
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
0
1
کوچک زاده نماینده سوپر اصولگرای مجلس نهم هم خبرنگار روزنامه شرق را زنازاده خوانده بود. از این نخاله ها همه جا پیدا میشه.
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان