تاریخ انتشار: ۰۷:۱۰ - ۲۰ آذر ۱۳۹۹

راز شوم خانه تیمی در رودکی تهران + جزییات

۱۸ پسر و مرد جوان که به قصد کار و مال‌اندوزی بیشتر راهی پایتخت شده و با راه‌اندازی شرکتی هرمی حدود ۲ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده بودند دستگیر شدند.

خانه تیمی در رودکی تهران

رویداد۲۴ به‌دنبال گزارش‌های مردمی درخصوص رفت وآمد مشکوک چندین جوان به خانه‌ای در منطقه رودکی، بررسی موضوع و شناسایی هویت این افراد در دستور کار مأموران کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب قرار گرفت.

در بررسی‌های اولیه مأموران کلانتری دریافتند که اطلاعات مردمی صحیح است و بدین ترتیب با هماهنگی قضایی خانه مورد نظر، تحت مراقبت نامحسوس قرار گرفت. در ادامه مشخص شد تعدادی جوان با اجاره خانه در قالب اعضای یک باند شرکت هرمی در حال فعالیت هستند.


بیشتر بخوانید: از آناشید حسینی و ریحانه پارسا تا سیداحمد خمینی/ سایت‌های شرط بندی و قمار چگونه فعالیت می‌کنند؟


با برملا شدن این موضوع، مأموران کلانتری وارد عمل شده و ۱۸ عضو شرکت هرمی را دستگیر کردند. در بازرسی از خانه مورد نظر جزوات آموزشی مربوط به شرکت‌های هرمی، دو دستگاه رایانه و دو دستگاه لپ‌تاپ کشف شد.

متهمان پس از انتقال به کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب در بازجویی اعتراف کردند ساکن شهر‌های استان‌های غربی کشور هستند که برای اشتغال و کسب درآمد به تهران مسافرت کرده‌اند. بعد از مدتی با این شرکت هرمی آشنا شده و هر آنچه پس‌انداز داشته را به امید پولدار شدن و سود در شرکت هرمی سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کلاهبرداری شده از این افراد را بیش از ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: خانواده‌ها مراقبت بیشتری از فرزندانشان داشته باشند و به درخواست فرزندان‌شان مبنی بر واریز مبالغ فراوانی وجه برای اسکان و ضمانت، هوشیارتر عمل کنند. متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل دادسرا شدند.

منبع: رکنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار حوادث ، حوادث
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان