تاریخ انتشار: ۰۹:۲۷ - ۲۰ آذر ۱۳۹۹

تا زمان اعلام سرمربی جدید؛ شجاعی سرمربی موقت تراکتور

باشگاه تراکتور نام کاپیتان این تیم را به‌عنوان سرمربی موقت معرفی کرد.

 سرمربی جدید تراکتور

رویداد۲۴ تراکتور فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ را با علیرضا منصوریان شروع کرد، اما پس از گذشت پنج هفته و به دلیل نتایجی که این تیم به دست آورده بود، تصمیم به قطع همکاری با سرمربی خود گرفت تا بعد از تغییر و تحول در کادر فنی، با شرایط بهتری فصل را دنبال کند.

تراکتور که در پنج هفته ابتدایی ۶ امتیاز کسب کرد، امیدوار است در هفته‌های آتی و منجر به پایان فصل، نتایج بهتری به دست آورد و دوباره در قامت یک مدعی قهرمانی ظاهر شود؛ اتفاقی که در دور برگشت سال گذشته برای آنها افتاد و این تیم توانست علاوه بر کسب قهرمانی جام حذفی، در لیگ برتر هم عنوان چهارم را به دست آورد و سهمیه مستقیم آسیایی بگیرد.

در حالی که گمانه‌زنی‌های زیادی درباره انتخاب جانشین منصوریان در تراکتور شنیده می‌شود، اما این باشگاه در حال بررسی گزینه‌های مد نظرش قرار دارد و محمدرضا زنوزی، مالک تراکتور هم انتخاب سرمربی را دراختیار مدیران باشگاه گذاشته است.


بیشتر بخوانید: افشاگری علیرضا منصوریان علیه مسعود شجاعی، کاپیتان تراکتور


اما در همین حین، چهارشنبه شب باشگاه تراکتور با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «مسعود شجاعی به‌صورت موقت و تا انتخاب سرمربی جدید هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت و براساس تصمیم هیات مدیره باشگاه تا زمان انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور، مسعود شجاعی هدایت تیم را بر عهده می‌گیرد.»

باشگاه تراکتور در ادامه اطلاعیه خود نیز خبر داده که دور جدید تمرینات تیم فوتبال تراکتور از ظهر روز پنج‌شنبه در استادیوم اختصاصی باشگاه پیگیری می‌شود.

اسامی مختلفی ازجمله ساکت الهامی، رسول خطیبی، علی کریمی و ... برای سرمربیگری تراکتور مطرح شده، اما هنوز هیأت مدیره این باشگاه نظر نهایی خود را درباره انتخاب سرمربی جدید نگرفته و به جمع‌بندی نرسیده است.

هرچه هست، پیش‌بینی می‌شود طی روزهای آینده و شاید پس از دیدار هفته ششم لیگ برتر مقابل ماشین‌سازی، سرمربی جدید سرخ پوشان فوتبال آذربایجان انتخاب شود.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان