تاریخ انتشار: ۱۰:۳۵ - ۲۰ آذر ۱۳۹۹

یک ادعای جنجالی؛ علی دایی به فوتبال انگلیس می‌رود!

صحبت از بازگشت دوباره علی دایی به صحنه فوتبال است. این خبری است که نشریه کیکر آلمان منتشر کرده است.

علی دایی

رویداد۲۴  علی دایی بعد از مصاحبه علیه مدیریت باشگاه سایپا و اخراج از این تیم به صحنه فوتبال برنگشته است. شایعاتی در مورد ممنوع الکار بودن او در فوتبال ایران هم وجود دارد. در برهه ای او به مربیگری در تیم ذوب آهن نزدیک شده بود و در حالی که این خبر از سوی باشگاه ذوب آهن و توسط رسول کربکندی اعلام شده بود علی دایی با عذرخواهی از مدیران باشگاه ذوب آهن اعلام کرد برنامه ای برای بازگشت به فوتبال ندارد. 

علی دایی که بعداز جدایی از سایپا وقت بیشتری برای سپری کردن با خانواده و کارهای تجاری پیدا کرده به تازگی گفته از این اتفاق راضی به نظر می رسد. بعد از اعلام این خبر از سوی نشریه کیکر این سوال ها در ذهن تداعی شده علی دایی قرار است با چه سمتی در اورتون فعالیت کند؟ باشگاهی که بخشی از سهام آن در اختیار یک ایرانی است. 

آقای گل فوتبال جهان در گذشته بارها و بارها اعلام کرده بود علاقه ای به مدیریت در فوتبال ندارد و کار در زمین فوتبال را بیشتر از مدیریت دوست دارد. او حتی روی این نکته تاکید کرد که پیشنهادات زیادی برای مدیریت به فوتبال به او می شود اما مایل نیست در این بخش از فوتبال حضور داشته باشد. به نظر می رسد در صورت محقق شدن حضور او در تیم اورتون او در بخش های فنی مشغول بکار خواهد شد. 

در حال حاضر هدایت این تیم انگلیسی برعهده کارلو آنچلوتی است. حضور علی دایی در کادر فنی این باشگاه انگلیسی و کار در کنار آنچلوتی می تواند یکی از مهمترین اتفاقات فوتبال ایران در سال های اخیر باشد. البته باید به این نکته اشاره کرد علی دایی برای فوتبال جهان چهره شناخته شده و قابل احترامی است به خصوص که عنوان آقای گلی جهان را در اختیار دارد و در دوران فوتبال توامان درس خواند و مهندس متالوژی است.علی دایی

او جدا از بازی و مربیگری در تیم ملی فوتبال ایران در باشگاه های بزرگی چون بایرن مونیخ بازی کرده و افتخارات بزرگی را در فوتبال بدست آورده است که یکی از آنها قهرمانی در اروپا با بایرن مونیخ بود. 

فعلا علی دایی در این باره اظهار نظری نداشته است؛ شروع فعالیت فنی در باشگاه اورتون در هر جایگاهی می تواند برای علی دایی ارزشمند باشد؛ به خصوص که بعید به نظر می رسد او علاقه ای به ادامه کار فنی در فوتبال ایران داشته باشد. یکی از محدودیت هایی که او در دوره مربیگری برای خود ایجاد کرده بود کار نکردن در تیم های شهرستانی بود.

در صورتی که علی دایی برای کار در باشگاه اورتون راهی جزیره بریتانیا شود قطع به یقین به همراه خانواده راهی این کشور خواهد شد تا بدون دغدغه در یکی از باشگاه های بزرگ انگلیس و در کنار مربی شناخته شده ای چون آنچلوتی کار فنی را استارت بزند.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان