تاریخ انتشار: ۰۲:۰۳ - ۲۲ آذر ۱۳۹۹

شکایت از مردی که خواستگاری نمیاد!

یک مرد به طرز بسیار عجیب و باورنکردنی به دلیل نرفتن به خواستگاری دادگاهی شد! در ادامه ماجرای دقیق شکایت زن جوان به دلیل خواستگاری نرفتن مرد را مشاهده می‌نمایید.

شکایت از مردی که خواستگاری نمیاد

رویداد۲۴  تفاوت شیوه‌های آشنایی تا ازدواج بین امروزی‌ها با قدیمی تر‌ها مشکلات خاص خودش را ایجاد کرده تا جایی که دادگاه باید به شکایت یک خانم به دلیل خواستگاری نرفتن یک آقا رسیدگی کند، ماجرایی که در این بخش جالب از سرگرمی نمناک میخوانید.

زن ۲۶ ساله بعد از سال‌ها انتظار و وعده و وعید از طرف مرد مورد علاقه اش برای خواستگاری بالاخره صبرش تمام شد و ماجرا را پای میز محاکمه کشاند تا برای آینده اش قاضی تصمیم گیری کند.
بیشتر بخوانید: شرط عجیب زن جوان برای ادامه زندگی با شوهرش!
این زن اهل " زامبیا " ۸ سال است در انتظار فرا رسیدن روز خواستگاری صبر کرده و با بهانه‌های مختلف مرد بدقول کنار آمد، اما وقتی بعد از گذشت ۸ سال انتظار بالاخره قرار خواستگاری گذاشته شد مرد حقه باز این قرار را بهم زد و همین باعث شد تا صبر زن تمام شده و تصمیم به شکایت بگیرد.

این زن به قاضی گفت:۸ سال است که وقت و زندگی مرا درگیر خود کرده و هر بار به بهانه‌ای خواستگاری را عقب می‌اندازد حالا که بعد از ۸ سال تاخیر بالاخره یک روز را تعیین کرده بودیم برای مراسم باز هم بد قولی کرد و قرار را بهم زد و همین باعث شد من پیش پدر و مادرم خجالت زده شوم.

این مرد نمیتواند همسر خوبی باشد چرا که به این راحتی بدقولی میکند و دروغ می‌گوید پس من به دلیل بدقولی و دروغگویی هایش از او شکایت دارم و میخواهم به صورت کاملا جدی به آن رسیدگی شود.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سرگرمی ، اخبار جالب
نظرات شما
پیشخوان