تاریخ انتشار: ۱۴:۴۱ - ۲۱ آذر ۱۳۹۹
یحیی گل محمدی:

هر تیمی جای پرسپولیس بود از هم می‌پاشید/ از بازی خوب بیرانوند خوشحال شدم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه این تیم بابت بازی با ذوب آهن و ابتلا به کرونا نگرانی ندارد، گفت: برای ما فرقی ندارد کدام تیم به فینال آسیا صعود کند و حریف پرسپولیس شود.
پرسپولیس
رویداد۲۴ یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس با ذوب آهن در هفته ششم لیگ برتر حاضر شد و ضمن تشریح شرایط پرسپولیس، به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.

گل محمدی گفت: در این مسابقه مثل هر بازی دیگر برای کسب سه امتیاز می‌رویم. شرایط خوبی داریم. از لحاظ روحی و روانی آماده انجام بازی خوب هستیم.

وی افزود: مقابل تیمی بازی داریم که دوست دارد فوتبال بازی کند و سرعت خوبی دارد. فکر می‌کنم بازی جذابی را شاهد باشیم. امیدوارم فردا بتوانیم بازی خوبی انجام بدهیم و از موقعیت هایمان استفاده کنیم و در فاز هجومی قوی باشیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص احتمال ابتلای بازیکنان تیمش به کرونا در بازی با ذوب آهن، گفت: از طرف ایفمارک دو تست از ذوب آهن گرفته شده است و کسانی که نباید بازی کنند، مشخص می‌شوند. نگرانی بابت این مسئله وجود ندارد. جا دارد از ایفمارک و سازمان لیگ تشکر کنم که حساسیت خوبی برای برگزاری سالم و دغدغه مسابقه داشتند.

گل محمدی در خصوص بیانیه‌های ذوب آهن درباره داوری‌ها و اینکه ممکن است عملکرد داور بازی با پرسپولیس را تحت تاثیر قرار بدهد، یادآور شد: در طول فصل ممکن است هر تیمی از داوری نفع ببرد یا ضرر کند. این ذات فوتبال است و نمی‌شود کاری کرد. کسانی که چنین ادعایی دارند و بخواهند روی تصمیم داور تصمیم منفی بگذارند، داوری را زیر سئوال می‌برند. هیچ داوری به خاطر پیش زمینه‌ای که وجود دارد نمی‌خواهد روی قضاوتش تاثیر منفی بگذارد. داور باید تمرکز خوبی روی صحنه‌ها داشته باشد. فکر نمی‌کنم مشکلی برای داوران ایجاد شود.

سرمربی پرسپولیس درباره لغو بازی این تیم با نساجی به دلیل عدم همکاری این باشگاه، ادامه داد: توقعی از هیچ تیم و باشگاهی نداریم که بخواهند کمکمان کنند. همانطور که تیم نساجی کاری نکرد. گلایه‌ای از این تیم نداریم. باتوجه به مشکلاتی که بخصوص بعد از صعود به فینال آسیا پیش آمد، هر تیمی جای ما بود، از هم می‌پاشید و به مشکلات بزرگتری می‌خورد، ولی ما تحمل و مبارزه کردیم. یکی یکی از پس مشکلات بر آمدیم. خدا را شکر تیمی را به یک ثبات رسانده ایم. از هرطرف که فکرش را کنید ضربه دیدیم از طرف مدیریت، امکانات کم، مباحث مالی و ... همه جوره تحت فشار بودیم و متاسفانه دوره سختی را سپری کردیم. فکر می‌کنم از این مشکلات سربلند بیرون آمدیم و ان شاءالله بتوانیم به خواسته خود که هدف بزرگی است یعنی قهرمانی آسیا برسیم. همه تمرکزمان را می‌گذاریم تا قهرمان آسیا شویم.
بیشتر بخوانید:  فرزاد آشوبی: کاش پرسپولیس بدون بازی به قطر نرود/ غیبت امیری و پهلوان کار را سخت می‌کند
گل محمدی درباره اینکه ترجیح می‌دهد بین نماینده ژاپن و کره جنوبی با کدام تیم در فینال آسیا روبرو شود، گفت: هر دوی آن‌ها فوتبال خوبی ارائه کردند و شایستگی خوبی به این مرحله رسیدند. هر تیمی مقابل ما قرار بگیرد، تیم قوی تری است. باید با قوی‌ترین تیم شرق آسیا بازی کنیم و برایمان فرقی هم نمی‌کند.

سرمربی پرسپولیس با گلایه از امکانات فوتبال ایران، تصریح کرد: در یکی دو سال اخیر از نظر امکانات بخصوص زمین بازی و تمرین دچار مشکل شدیم. اکثر زمین‌های مسابقه واقعا خراب و بد است. وضعیت به جای اینکه بهتر بشود، خیلی بدتر شده است. همچنین بحث توپ است. چند سال پیش همه از توپ راضی بودند، اما مدل جدیدتر آمد. سال گذشته هیچکس از توپ‌ها راضی نبود. دوباره همان ورژن پارسال را آورده اند که هیچکس رضایت ندارد. می‌دانم مشکل تحریم هم هست، ولی در بحث کیفیت توپ و زمین باید خیلی توجه بیشتری شود. با این شرایط، کیفیت بازی‌ها و مسابقات پایین می‌آید و کم گل و بی هیجان می‌شود.

وی در خصوص برگزاری بازی معوقه با نساجی بعد از فینال آسیا، افزود: مجبوریم این شرایط را تحمل کنیم. باید طوری برنامه ریزی کنیم که فشار زیادی به بازیکنان نیاید. با فشردگی معقول می‌توانیم این مسئله را پشت سر بگذاریم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص جدایی بشار رسن بعد از فینال آسیا، گفت: صحبت درباره بشار زیاد است. ترجیح می‌دهم قبل از فینال صحبتی نکنم.

گل محمدی در پاسخ به سئوالی مبنی بر میزان شانس عیسی آل کثیر مهاجم محروم پرسپولیس برای بخشش از سوی دادگاه عالی ورزش، تاکید کرد: اطلاع دقیقی از بحث پیگیری ندارم، ولی فکر می‌کنم شانس زیادی وجود ندارد. باتوجه به اتفاقات اخیر و مباحث حقوقی شانس زیادی نیست، اما ناامید نیستیم. اگر اتفاق خوبی رخ بدهد استقبال می‌کنیم.

وی در پایان با تمجید از عملکرد علیرضا بیرانوند دروازه بان سابق پرسپولیس در ترکیب تیم آنتورپ بلژیک در دیدار با تاتنهام انگلیس، گفت: داشتم بازی را تماشا می‌کردم. از بازی خوب بیرانوند خوشحال شدم. لیاقت او بیشتر از این‌ها است. امیدوارم در باشگاهش موفق باشد. بیرانوند توپ‌های زیادی گرفت و روی گل‌هایی هم که خورد مقصر نبود. او ستاره زمین بود.
منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان