تاریخ انتشار: ۱۲:۲۵ - ۲۲ آذر ۱۳۹۹

تغییر مدیران استقلال پس از دربی

 به احتمال زیاد شرایط مدیریتی استقلال حداقل تا برگزاری جدال مقابل پرسپولیس در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر تغییر چندانی نکرده و شاهد تحول بزرگ در عرصه مدیریتی باشگاه استقلال نخواهیم بود.

دربی استقلال و پرسپولیس

رویداد۲۴ استقلال پس از کنار گذاشته شدن احمد سعادتمند دیگر مدیرعامل ندارد و احمد مددی تحت عنوان سرپرست مدیرعاملی این باشگاه وظایف خود را انجام می‌دهد. از طرف دیگر، طی روزهای گذشته حرف و حدیث‌های بسیار زیادی پیرامون اختلافات داخلی مدیران مطرح شده و باشگاه نیز مرتب در کانال رسمی خود مشغول تکذیب موارد مورد نظر بوده است!

این‌طور که پیداست، به احتمال زیاد شرایط حداقل تا برگزاری جدال مقابل پرسپولیس در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر تغییر چندانی نکرده و شاهد تحول بزرگ در عرصه مدیریتی باشگاه استقلال نخواهیم بود ولی پس از آن شاید شرایط به گونه دیگری رقم بخورد.


بیشتر بخوانید: همه شایعات درباره تغییرات مدیریتی استقلال


طبق شایعاتی که از عصر روز پنج‌شنبه بر سر زبان‌ها افتاده، مدیران ارشد وزارت ورزش به ‌هیچ ‌عنوان نمی‌خواهند فضای استقلال قبل از بازی با پرسپولیس متشنج شود چون در صورت وقوع چنین اتفاقی و ناکامی احتمالی آبی‌پوشان، کاملاً بدیهی است هواداران این تیم بار دیگر دستگاه ورزش را مقصر اصلی این شکست تلقی خواهند کرد و موج منفی بسیار بزرگی علیه وزارتخانه راه می‌افتد اما احتمالاً پس از پایان آن مسابقه شرایط برای تغییر بعضی از مدیران استقلال مهیا می‌شود. ناگفته پیداست نتیجه دربی پایتخت در میزان تحولات مدیریتی آبی‌پوشان نقش مؤثری خواهد داشت. 

در حال حاضر احمد سعادتمند با وجود عزل از سمت مدیرعاملی باشگاه، همچنان یکی از اعضای هیئت مدیره استقلال محسوب می‌شود و باید ضمن معرفی جانشین برای او، تکلیف مدیرعاملی استقلال نیز معین گردد که آیا احمد مددی عوض خواهد شد یا حکم مدیرعاملی قطعی را برای او صادر می‌کنند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
پیش‌بینی شما از آینده قیمت دلار چیست؟
پیشخوان