تاریخ انتشار: ۱۷:۰۱ - ۲۳ آذر ۱۳۹۹

انتقاد عجیب ایوان لکو، سرمربی آنتورپ از بیرانوند: روی گل اول مقصر بود!

سرمربی آنتورپ می‌گوید از اینکه دو دروازه بان خیلی آماده در تیمش دارد خوشحال نیست.

سرمربی آنتورپ

رویداد۲۴  حضور دو دروازه بان آماده در یک تیم سختی‌ها و دشواری‌های زیادی برای سرمربی این تیم دارد و این وضعیتی است که اکنون ایوان لکو سرمربی آنتورپ با آن روبرو است. بعد از عملکرد خوب دروازه بان این تیم در دیدار با تاتنهام اکنون این سوال پیش می‌آید که در بازی‌های پیش روی آنتورپ کدام دروازه بان از ابتدا برای تیمش به میدان می‌رود.
بیشتر بخوانید: سرنوشت عجیب خروجی‌های پرسپولیس
ایوان لکو سرمربی آنتورپ در واکنش به این وضعیت گفت: این انتخاب سختی است. اما از روز اول ما می‌دانستیم که این مسئله مشکلاتی ایجاد می‌کند. اگر شما دو دروازه بان خوب دارید، هرگز خوب نیست. وقتی یکی بازی می‌کند همه می‌گویند " چرا دیگری بازی نمی‌کند؟ " و بالعکس. شما نمی‌دانید باید در بازی‌ها چکار کنیم و کدام دروازه بان را به زمین بفرستیم.

او در ادامه گفت: علیرضا در برابر تاتنهام فوق العاده بود، اما افرادی که می‌خواهند بوته را درون دروازه ببینند به اولین گل بازی با تاتنهام اشاره می‌کنند که دروازه بان (بیرانوند) می‌توانست جای دیگری باشد؛ و او در آنجا بهتر عمل کند. هواداران بیرانوند تأکید می‌کنند که او سه سیو بزرگ انجام داده است. هر دو درست می‌گویند، شما موافقان و مخالفان درستی برای دروازه بانی هستید. من هنوز تصمیمی نگرفته ام. این یک معضل است.


منبع: فرارو
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان