تاریخ انتشار: ۱۴:۲۹ - ۲۵ آذر ۱۳۹۹

عدد مورد علاقه استقلالی‌ها

 استقلال در هفته‌های هفتم ۱۹ دوره گذشته لیگ برتر، نتایج جالبی کسب کرده است.

باشگاه استقلال

رویداد۲۴ استقلال به عنوان صدرنشین لیگ برتر، در هفته هفتم باید به مصاف تیم ذوب آهن برود. البته برگزاری این دیدار در گرو اعلام نتایج تست کرونای ذوبی هاست و باید منتظر ماند و دید این بازی برگزار خواهد شد یا همچون دیدار پرسپولیس و ذوب آهن، این بازی نیز لغو می شود.

اما آبی پوشان در شرایطی باید در هفته هفتم به مصاف ذوب آهن بروند که آنها در طول 19 دوره گذشته لیگ برتر، نتایج جالبی در هفته هفتم کسب کرده اند که از جمله آن می توان به پیروزی در دربی یا بازی خاطره انگیز با سپاهان اشاره کرد.

استقلال در 19 دیداری که در هفته های هفتم به میدان رفته است، 10 بار موفق شده است از سد حریفان خودش عبور کند. آبی پوشان همچنین 2 بار نیز متحمل شکست شده اند و در 7 دیدار نیز به تساوی رسیده اند و به طور کلی 37 امتیاز از هفته های هفتم دشت کرده اند.

چنانچه تنها نتایج هفته های هفتم آبی پوشان را ملاک قرار دهیم، آنها با این 37 امتیاز در پایان 19 بازی، در تمام دوره های نهم تا پانزدهم لیگ برتر می توانستند صدرنشین باشند و از دوره های شانزدهم تا نوزدهم در بین رتبه های دوم تا چهارم قرار می گرفتند.


بیشتر بخوانید: مشکل نگران کننده استقلال


استقلال در هفته های هفتم نیز دیدارهای مهمی را برگزار کرده است. آنها در هفته هفتم سومین دوره لیگ برتر با نتیجه دو بر یک از سد پرسپولیس عبور کردند. در همان دیداری که علی سامره و محمود فکری سرمربی کنونی آبی پوشان دروازه رقیب را باز کردند.

بازی فوق العاده دیدنی و به یادماندنی استقلال و سپاهان که در ورزشگاه آزادی با نتیجه 4 بر 3 به سود آبی پوشان به پایان رسید نیز در هفته هفتم برگزار شد. آبی پوشان در لیگ یازدهم نیز با نتیجه 2 بر صفر پرسپولیس را شکست دادند. فرهاد مجیدی و مجتبی جباری گلزنان آبی پوشان در آن بازی بودند.

در لیگ گذشته نیز استقلال با استراماچونی در هفته هفتم توانست با نتیجه 4 بر صفر از سد سایپا عبور کند. این آمار نشان می دهد که هفته هفتم برای استقلالی ها خوش یمن بوده و آنها می توانند در هفته هفتم لیگ بیستم نیز با پیروزی در برابر ذوب آهن، صدرنشینی خود را تثبیت کنند.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان