تاریخ انتشار: ۱۱:۲۳ - ۱۴ تير ۱۳۹۵

همگان اقدام و عمل را در پیاده کردن بیانات رهبری نشان دهند

یک عضو فراکسیون امید گفت:‌ با توجه به اینکه مقام معظم رهبری بیان کردند که حرف مخالف رهبری جرم نیست و یا مخالفت با فرمایشات ایشان مخالفت با نظام نیست، لازم است همگان به این موضوع توجه کرده و به معنای واقعی اقدام و عمل را نشان دهند.
رویداد۲۴-یک عضو فراکسیون امید گفت:‌ با توجه به اینکه مقام معظم رهبری بیان کردند که حرف مخالف رهبری جرم نیست و یا مخالفت با فرمایشات ایشان مخالفت با نظام نیست، لازم است همگان به این موضوع توجه کرده و به معنای واقعی اقدام و عمل را نشان دهند.

سهیلا جلودار زاده اشاره به بخشی از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با تشکل دانشجویی  مبنی بر لزوم داشتن تحمل حرف مخالف گفت: این بیانات نشان می‌دهد که همگان باید به دور از کینه و نفرت و مبتنی بر اخلاق اسلامی به وظایفمان در جامعه بپردازیم اما متاسفانه گاهی کینه و نفرت‌های ذاتی و شخصی باعث می‌شود که افراد نتوانند به درستی مشکلات و مسائل را حل کنند.

وی گفت‌: ماه رمضان فرصت مناسبی است که افراد یکدیگر را ببخشند و با این نگاه کارهای‌شان را انجام دهند که قرار است در مسیر خدا و برای این نظام گام برداریم.

نماینده تهران هم‌چنین گفت: همانطور که رهبری فرمودند حرف مخالف نظرات ایشان جرم نیست و باید افراد تحمل حرف مخالف را داشته باشند به نظر می‌رسد با عنایت به این صحبت‌ها این نکته را نباید فراموش کنیم که امسال سال اقدام و عمل است.

جلودار زاده تاکید کرد که همه باید به این بیانات مقام معظم رهبری توجه کنند و آن را سرلوحه کار قرار دهند چون هر کسی که خودش را درست کند در واقع جامعه را درست کرده است.
منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان