تاریخ انتشار: ۲۱:۲۵ - ۲۹ آذر ۱۳۹۹

واکنش ترامپ به حملات سایبری: همه چیز تحت کنترل است / هر اتفاقی می‌افتد می‌گویند کار روسیه است

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در پیامی در توییتر به حملات سایبری اخیر به وزارتخانه‌ها و سازمان‌های این کشور واکنش نشان داد. وی در این پیامی توییتری نوشت: «(موضوع) هک سایبری در رسانه‌های جعلی بسیار بزرگتر از (آن چیزی است که در) واقعیت است. من به طور کامل در جریان قرار گرفتم و همه چیز به خوبی تحت کنترل است. زمانی که هر چیزی اتفاق بیفتد، شعار اول روسیه، روسیه، روسیه است. چون رسانه به دلایل عمده مالی‌از بحث درباره احتمال اینکه ممکن است چین باشد (این ممکن است) هراسان است.»

واکنش ترامپ به حملات سایبریرویداد۲۴ رئیس جمهور آمریکا در واکنش به حملات سایبری گسترده اخیر به این کشور در پیامی در توییتر نوشت که همه‌چیز تحت کنترل بوده و رسانه‌ها درباره این حمله سایبری اغراق کرده‌اند.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در پیامی در توییتر به حملات سایبری اخیر به وزارتخانه‌ها و سازمان‌های این کشور واکنش نشان داد.

وی در این پیامی توییتری نوشت: « (موضوع) هک سایبری در رسانه‌های جعلی بسیار بزرگتر از (آن چیزی است که در) واقعیت است. من به طور کامل در جریان قرار گرفتم و همه چیز به خوبی تحت کنترل است. زمانی که هر چیزی اتفاق بیفتد، شعار اول روسیه،‌ روسیه، روسیه است. چون رسانه‌ به دلایل عمده مالی‌از بحث درباره احتمال اینکه ممکن است چین باشد (این ممکن است) هراسان است.»


بیشتر بخوانید: هکر‌های ایرانی طی حمله سایبری گسترده، ۸۰ شرکت اسرائیلی را هدف قرار دادند


ترامپ در ادامه این پیامی توییتری به احتمال حملات سایبری به دستگاه‌های رای‌گیری اشاره کرد و نوشت: «ممکن است ضربه‌ای به دستگاه‌های رای‌گیری مسخره‌مان در جریان انتخابات وجود داشته باشد که هم اکنون آشکار شده که من بزرگ پیروز شدم.»

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: ترامپ ، هکرها
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان