تاریخ انتشار: ۱۸:۵۷ - ۰۳ دی ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

حدادعادل: تلاش نیرو‌های انقلابی سبب شد که رهبری، مجلس فعلی را مجلس انقلابی نام‌گذاری کنند

رییس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی گفت: ما باید در کشور کسانی را در رأس کار‌ها بگذاریم که قدرت ارتباط گرفتن با نسل جوان را داشته باشند.

حدادعادل

رویداد۲۴ غلامعلی حداد عادل در جلسه شورای راهبردی شبکه‌سازی اجتماعی ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی با اشاره به ضرورت و اهمیت جریان‌سازی، گفت: تلاش نیرو‌های انقلابی سبب شد که رهبری با خوشحالی از این انتخابات، مجلس فعلی را مجلس انقلابی نام‌گذاری کنند.

وی افزود: مجلس از مشکلات اولیه با موفقیت عبور کرده و تصویب قوانینی مانند مالیات بر خانه‌های خالی، انرژی هسته‌ای و اصلاح قانون انتخابات کار‌های مثبتی است که این مجلس در زمان کوتاه انجام داده است.
بیشتر بخوانید: افزایش تحرکات در اردوگاه اصولگرایان/ از تشکیل کمپین انتخاباتی سعید محمد تا درمان کرونا در دولت جهادی
وی با تقدیر از اقدامات انجام‌شده برای شبکه‌سازی اجتماعی در شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب تصریح کرد: برنامه‌ریزی و تشکیل ۳۸ کانون تخصصی، اقدام مهمی برای سازماندهی و شبکه‌سازی در این شورا است به طوری که تاکنون در هیچ جایی چنین کانون‌های تخصصی تشکیل نشده و چنین تقسیماتی انجام نشده است که این کار بسیار خوب وبا ارزشی است.

رییس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی با تاکید بر توجه به جوانان و سپردن کار‌ها به این قشر یادآور شد: باید با توجه به نعمت بزرگ توانمندبودن نسل انقلاب در عرصه‌های مختلف به صورت جدی و سازمان‌یافته از آنان استفاده شود و مسئولان در عرصه‌های مختلف آنان را دریابند. ما باید در کشور کسانی را در رأس کار‌ها بگذاریم که قدرت ارتباط گرفتن با نسل جوان را داشته باشند.

حداد عادل در پایان اظهار کرد: نکته مهم این است که کار‌ها نه با عناوین و امضا‌ها، بلکه توسط افراد کارآمد انجام می‌شود، پس باید امور را به دست افرادی بدهیم که در عین تعهد، کارآمد هستند. در پایان این جلسه احکام روسای کمیته‌های شورای راهبردی شبکه‌سازی اجتماعی ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی صادر شد تا با افزایش فعالیت شبکه‌های اجتماعی در فاصله ماه‌های باقیمانده تا انتخابات ۱۴۰۰ اهداف شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی تأمین شود.
منبع: انتخاب
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
0
0
کم لطفی می فرمایین آقای حداد.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان