تاریخ انتشار: ۱۹:۲۵ - ۰۳ دی ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

نتانیاهو: اجازه ساخت پایگاه نظامی توسط ایران در سوریه را نمی‌دهیم

نخست وزیر اسرائیل بار دیگر مدعی شد که این رژیم مانع ایجاد آنچه که "پایگاه نظامی در سوریه توسط ایران" خواند، خواهد شد. نتانیاهو در این خصوص ادعا کرد: ما در مقابل این موضوع کوتاه نخواهیم آمد، همانطور که در مقابل تلاش دشمنان‌مان برای تولید موشک‌های دقیق در سوریه، لبنان و دیگر اماکن کوتاه نمی‌آییم.

نتانیاهو

رویداد۲۴ بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه در مراسم پایانی دوره خلبانی در نیروی هوایی ارتش این رژیم مدعی شد: ماموریت‌های ما فوری، چالش‌ها در حال افزایش و فعالیت عملیاتی در حال گسترش است.

وی مدعی شد که این رژیم به فعالیت‌هایشان علیه آنچه که "ایجاد پایگاه نظامی در سوریه توسط ایران و گروه‌های نیابتی این کشور" خواند، ادامه خواهد داد.
بیشتر بخوانید: اسرائیل هیوم: تیم بایدن، «فشار حداکثری» بر ایران را ادامه می‌دهد
نتانیاهو در این خصوص ادعا کرد: ما در مقابل این موضوع کوتاه نخواهیم آمد، همانطور که در مقابل تلاش دشمنان‌مان برای تولید موشک‌های دقیق در سوریه، لبنان و دیگر اماکن کوتاه نمی‌آییم. ما اجازه نخواهیم داد که ایران به سلاح هسته‌ای دست یابد. ما تهدید‌ها را جدی می‌گیریم، اما از آن‌ها نمی‌ترسیم.

این مقام صهیونیستی در ادامه مدعی شد: سیاست ما روشن و ثابت است. هرکسی که بخواهد به ما آسیب برساند، متحمل ضربه‌ای سخت خواهد شد.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: نتانیاهو ، اسرائیل
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
0
0
پاکستان بدرد نخور سالها قبل هسته ای شده ولی دانشمندان ایران تا صد سال دیگه هم نمیتونند اتمی بشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
0
0
یعنی ایرانی ها ،نمیتوانند دهن این بابا را گل بگیرند
نظرات شما
پیشخوان