تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۰۶ دی ۱۳۹۹
بازیکن سابق آبی‌ها:

قلعه نویی باید به استقلال بازگردد و تیم را قهرمان کند

بازیکن سابق آبی پوشان می‌گوید محمود فکری و کادرفنی‌اش نمی‌توانند عامل موفقیت این فصل باشند.

امیر قلعه‌نویی

رویداد۲۴  تیم استقلال تهران با گذشت ۸ هفته از مسابقات لیگ برتر تا به امروز ۷ دیدار انجام داده که حاصل آن ۱۲ امتیاز و ایستادن در رتبه چهارم جدول رده بندی است.

طی هفته‌های اخیر اظهار نظرات متفاوتی پیرامون تیم استقلال صورت گرفته و آبی پوشان با جنبه‌های مثبت و منفی انتقادات گوناگون رو به رو بوده‌اند.

متفاوت‌ترین انتقاد تا به امروز شاید برای داریوش یزدانی باشد؛ بازیکن سابق آبی پوشان که به مربیگری در رده‌های پایه در ایالات متحده آمریکا مشغول است می‌گوید محمود فکری و کادرفنی‌اش نمی‌توانند عامل موفقیت این فصل باشند.

یزدانی با ارزیابی شرایط استقلال گفت: با احترام به کادرفنی فعلی، از نظر من استقلال با کادرفنی فعلی نمی‌تواند پیشرفتی داشته باشد و اگر به دنبال کسب عناوین قهرمانی است باید سرمربیانی مانند وینفرد شفر و یا آندره آ استراماچونی را به خدمت بگیرد.


بیشتر بخوانید: توصیه به بازیکنان استقلال: حرمت قلعه نویی را نگه دارید


او ادامه داد: استقلال اگر بخواهد از بین مربیان ایرانی هم مربی را انتخاب کند از نظر بنده امیرقلعه نویی می تواند بهترین گزینه باشد.  یک توضیح بدهم و آن هم اینکه زمانی که از فوتبال بلژیک به استقلال بازگشتم در آن برهه به قلعه نویی به خاطر سنتی بودن ایراد می گرفتند و ایشان هم بهترین تصمیم را گرفت و ازدستیار خارجی در کادرفنی اش استفاده کرد و اکنون به یکی از موفق ترین مربیان ایران تبدیل شده است.

وی بیان داشت:استقلال باید از پایه شروع کند چون ساختار این تیم ایراد دارد و باید مجدد بگویم که با احترام به کادرفنی فعلی اما با حضور آنها استقلال پیشرفت نمی‌کند.

او در پاسخ به این سوال که با این شرایط بازی دربی را چطور پیش بینی می‌کند، هم گفت: بازی دربی مطمئنا یک مسابقه‌ای است که جو و هیجان زیادی دارد. بازیکنان باید به هیجان خودشان غلبه کنند تا بتوانند در این مسابقه به پیروزی برسند.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان