تاریخ انتشار: ۱۵:۵۰ - ۰۶ دی ۱۳۹۹

اختلاف گل‌محمدی و عضو هیئت ‌مدیره علنی شد!

شنیده می‌شود یکی از اعضای هیئت ‌مدیره پرسپولیس نقش پررنگی در جدایی بشار داشته و همین موضوع حسابی یحیی را عصبانی کرده است.

یحیی گل محمدی

رویداد۲۴ بشار رسن بدون شک یکی از مهره‌های تأثیرگذار پرسپولیس طی چند سال گذشته بود و نقش پررنگی در موفقیت‌های اخیر این تیم از جمله چهار قهرمانی پشت هم در لیگ و دو بار رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا داشت.

بشار آن‌قدر بین هواداران پرسپولیس محبوب شد که هر فصل موقع مذاکره برای تمدید قرارداد، فشار مضاعفی از سوی آنها به باشگاه وارد می‌شد تا این بازیکن عراقی در پرسپولیس بماند. امسال هم برای ماندن بشار همین روند طی شد تا این بازیکن قراردادش را با پرسپولیس تمدید کند.

بلافاصله بعد از تمدید قرارداد بشار با یک پیشنهاد بسیار عالی از قطر مواجه شد و قصد داشت هرطور شده با گرفتن رضایت مدیران پرسپولیس زیر تمدید قراردادش بزند و راهی قطر شود.

مدیرعامل قبلی سرخپوشان هم با یک توافق آماتور بدون اینکه پول مناسبی از این انتقال‌ گیر پرسپولیس بیاید و حتی سرمربی تیم را در جریان جدایی بشار بعد از فینال آسیا بگذارد، مجوز جدایی این بازیکن را صادر کرد. مجوزی که البته با هماهنگی اعضای هیئت ‌مدیره انجام گرفت. شنیده می‌شود یکی از اعضای هیئت ‌مدیره پرسپولیس نقش پررنگی در جدایی بشار داشته و همین موضوع حسابی یحیی را عصبانی کرده است.


بیشتر بخوانید: گاف پرسپولیسی‌ها در مورد اعضای هیئت مدیره + عکس


همه در جریان اختلاف سرمربی سرخپوشان با مدیرعامل قبلی پرسپولیس بودند ولی جدایی بشار اختلاف یحیی را با یکی از اعضای هیئت‌ مدیره هم علنی کرد. یحیی که به شدت از جدایی بشار ناراحت بود در کنفرانس خبری قبل از بازی دیروز با نساجی که پنج‌شنبه برگزار شد، حرف‌های قابل تأملی زد. او گفت‌: بشار یک بازیکن خیلی مهم و ارزنده‌ای برای تیم ما بود، خیلی هم راحت او را از دست دادیم و هنوز برای من غیرقابل هضم است که چرا بازیکن خوب‌مان را از دست دادیم. می‌توانستیم با یک مدیریت بهتر این بازیکن را نگه داریم.

واقعاً اتفاقاتی که بعد از صعود ما به فینال افتاد، خیلی عجیب و غریب بود و هنوز هم ادامه دارد و از همان روزی که پای‌مان را به تهران گذاشتیم، اتفاقات بدی افتاد اما در هر صورت باید بدون بشار لیگ را ادامه دهیم و بازیکنانی که بالاخره جایگزین هستند، می‌توانند توانایی‌های خودشان را به نمایش بگذارند.

باید تمرکزمان را روی لیگ بگذاریم و امیدوارم که در ادامه اتفاقات عجیب و غریبی دیگر برای ما نیفتد. متأسفانه بعد از اینکه بشار از ما جدا شد اتفاقات بدتر این بود که از جدایی رسن حمایت شد و واقعاً جای تأسف دارد. افرادی که در باشگاه مشغول کارند، آدم‌های بزرگی هستند اما اینکه از جدایی بشار حمایت می‌کنند، جای سؤال دارد.

این حرف‌های یحیی نشان از عدم رضایت او از بعضی از افراد هیئت ‌مدیره می‌دهد که در موضوع جدایی بشار و با این صحبت‌ها اختلاف‌شان علنی شد. حال باید دید این اختلافات تا کجا ادامه خواهد داشت و البته آینده پرسپولیس بدون بشار چه خواهد شد.

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان