تاریخ انتشار: ۱۷:۴۶ - ۱۴ تير ۱۳۹۵

کارگروه آسیب های احتماعی جوانان تشکسل شد

درنخستین جلسه کارگروهی آسیب‌های اجتماعی دختران جوان،به کارگروهی آسیب های احتماعی جوانان تغییر نام داد.
رویداد۲۴- اولین نشست هم‌اندیشی کارگروه جوانان، تقسیم کار ملی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی با حضور محمدرضا رستمی، مدیر کل دفتر ازدواج و خانواده و مدیر کل امور ساماندهی امور جوانان، اعضای دستگاه همکار و دستگاه معین و دستگاه اصلی برگزارشد.

محمدرضا رستمی در جلسه کارگروه آسیب‌های اجتماعی دختران جوان گفت: موضوعی که در این جلسات قرار است به آن بپردازیم، بحث جوانان و فارغ از بحث جنسیت و سن افراد است.

وی ادامه داد: بحث اصلی این است که در باید به آسیب‌های اجتماعی جوانان و علی الخصوص دختران رسیدگی شود و اقداماتی در این جلسات برای افراد آسیب دیده در اجتماع داشته باشیم.

معاون امور ساماندهی وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: پرداخت به توانمند سازی بحث جوانان، باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی کنترل می‌شود و این توانمندی‌ها باعث بهبود وظایف می‌شود.

وی از افزایش مهارت‌های زندگی، ارتقای مهارت‌های ارتباطی، ارتقاء وضعیت عفاف و حجاب، افزایش حمایت‌های اجتماعی و توانبخشی، آسیب‌دیدگان دختران پناهجو و ارتقای فرهنگی از شاخص‌های اصلی این دستگاه‌ها دانست.

رستمی بحث جلسه آینده کارگروه دختران جوان، تقسیم کار ملی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی را دستگاه شاخص را معرفی کنند و اهداف اصلی و کمی را در این جلسات در نظر بگیریم.

منبع: برنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان