تاریخ انتشار: ۱۰:۰۱ - ۰۷ دی ۱۳۹۹

آخرین وضعیت تردد خودروها در کشور / محدودیت‌های تهران کاهش می‌یابد؟

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت محدودیت‌های اعمال شده برای ترددهای بین شهری را تشریح کرد.

آخرین وضعیت محدودیت‌ تردد

رویداد۲۴ سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به آخرین مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و آخرین وضعیت اجرای محدودیت های ترافیکی جلوگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: در آخرین گزارش ارائه شده اعلام شد که تعدادی از شهرهای کشورمان از گروه نارنجی به گروه زرد تغییر وضعیت پیدا کردند. در همین راستا نیز تغییرات کوچکی در شیوه اعمال محدودیت‌ها رخ خواهد داد.

وی با بیان اینکه در شهرهای گروه زرد ورود خودروها با پلاک غیر بومی و خروج خودروها با پلاک غیر بومی با یک استثنا بلامانع است، ادامه داد: استثنای تردد در شهرهای زرد مربوط به خودروهایی است که پلاک بومی شهرهای گروه نارنجی را دارند. این پلاک‌ها مجاز به تردد در هیچ‌یک از شهرهای کشور نیستند.


بیشتر بخوانید: علت بروز رفتارهای غلط ترافیکی در زمان اعمال محدودیت‌های کرونایی


به عنوان مثال، اگر خودرویی دارای پلاک متعلق به شهری با وضعیت نارنجی باشد، نه اجازه خروج از آن شهر را دارد و نه اجازه ورود به شهر دیگر و بدیهی است که در صورت رویت چنین خودرویی دوربین‌ها و ماموران نسبت به اعمال قانون آن اقدام خواهند کرد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه شهرهای دارای وضعیت زرد در هر استان مشخص شده‌اند، گفت: شهر تهران همچنان در گروه نارنجی قرار دارد و لذا محدودیت‌های تردد اعمال شده پیرامون وضعیت نارنجی برای آن اجرا خواهد شد.

سرهنگ شیرانی تاکید کرد: همچنان لازم است که شهروندان از ترددهای غیرضروری خودداری کنند تا چرخه شیوع کرونا سریع‌تر متوقف شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان