تاریخ انتشار: ۱۰:۱۶ - ۰۸ دی ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
پیشکسوت استقلال:

امتیازات استقلال برای مدعی بودن خوب است امابرای قهرمانی کافی نیست

پیشکسوت آبی پوشان گفت: استقلال در هشت هفته گذشته از لیگ برتر امتیازات خوبی به دست آورده اما برای قهرمانی باید با روند بهتری امتیاز کسب کند.
استقلال
رویداد۲۴ از هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر دیدار حساسی بین دو تیم بالای جدولی استقلال و گل گهر برگزار می‌شود که نتیجه این بازی در معادلات بالای جدول هم تاثیرگذار است.

در خصوص این بازی ایوب اصغرخانی مشاور و مدیر فنی آکادمی آبی پوشان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شواهد نشان می‌دهد باید شاهد بازی خوبی از دو تیم باشیم. هر دو تیم از قدرت‌های این فصل از رقابت‌های لیگ برتر هستند و ادامه این روند می‌تواند آن‌ها را برای قهرمانی دارای شانس نماید.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: قلعه نویی تیم خوبی در سیرجان ساخته و وقتی می‌بینیم بدون هیچ ستاره‌ای این تیم را ساخته و در حد مدعی مطرح شده، بیشتر به ارزش کار او پی می‌بریم. در مقابل استقلال هم در این فصل تیمی کاملاً مدعی و دارای شانس است.

بیشتر بخوانید: طعنه پرویز مظلومی به خبرنگاران/ شما عادت کرده‌اید که برای استقلال مشکل ایجاد کنید
وی اضافه کرد: آبی پوشان به لحاظ جدولی امتیازات خوبی به دست آورده‌اند، اما انتظار از این تیم بیشتر از این بود. در قبال امتیازات خوبی که به دست آمده امتیازاتی هم از دست رفته که می‌شد از آن بازی‌ها امتیازات مهمی به دست آورد. این امتیازات برای مدعی بودن خوب است، اما برای قهرمان شدن کافی نیست.

مدیر فنی آکادمی آبی پوشان تصریح کرد: در این تیم نیرو‌های جوان خوبی وجود دارند که عملکردشان در اندازه‌ای هست که در تیم اصلی و بزرگسالان مورد اعتماد قرار گیرند. یکی از کار‌های مهمی که در استقلال باید صورت گیرد، بها دادن به نیرو‌ها و بازیکنان جوان در کنار ستاره‌هاست تا روند ستاره سازی نیز در این تیم متوقف نشود.
منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال ، لیگ برتر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
0
0
بعوان یک استقلالی تیم خوبی داریم ولی متاسفانه تیم شخصیت قهرمانی نداره
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان