تاریخ انتشار: ۱۱:۴۳ - ۰۸ دی ۱۳۹۹

هم پرسپولیسی‌ها اعتراض دارند هم استقلالی‌ها

از دیروز که برنامه جدید لیگ برتر اعلام شد هر دو طیف (هواداران پرسپولیس و استقلال) به سازمان لیگ حمله کرده و حتی به آنها تهمت زدند که دارد به نفع تیم مقابل کار می‌کند.

دربی استقلال و پرسپولیس

رویداد۲۴ در ادامه سریال حرف گوش کردن‌های سازمان لیگ و اینکه دستور هر تیمی را اجرا می‌کنند و به هر تلفنی پاسخ مثبت می‌دهند، اتفاق جالبی در فضای مجازی رخ داد. دیروز سازمان لیگ تاریخ دربی را اعلام کرد (۲۲ دی) و بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن را هم به درخواست پرسپولیس ۲۴ ساعت عقب انداخت تا صدای استقلالی‌ها درآید.

جالب اینکه تاریخ بازی استقلال و آلومینیوم هم که قبل از دربی است اعلام شد تا این ‌بار صدای پرسپولیسی‌ها درآید! حالا چرا؟ پرسپولیسی‌ها می‌گویند طبق برنامه استقلال باید قبل از دربی با گل‌گهر در سیرجان بازی می‌کرد که بازی سنگین‌تری نسبت به بازی با آلومینیوم است ولی حالا با یک پیش‌دربی سبک‌تر به مصاف ما می‌آید.

حکایت سازمان لیگ مثل قضیه وزارت ورزش شده که هم هواداران استقلال به آن معترض هستند و هم هواداران پرسپولیس! از دیروز که برنامه جدید اعلام شد هر دو طیف (هواداران پرسپولیس و استقلال) به سازمان لیگ حمله کرده و حتی به آنها تهمت زدند که دارد به نفع تیم مقابل کار می‌کند!


بیشتر بخوانید: سازمان لیگ برنامه بازی پرسپولیس را تغییر داد


مقصر هم خود سازمان لیگ است که از روز اول نتوانست به تیمی «نه» بگوید و مدام برنامه را به خواست این و آن عوض کرد. نکته بامزه اینجاست که وقتی به خواست پرسپولیس و استقلال و... برنامه‌ها تغییر می‌کند باز هم خود آنها به سازمان لیگ اعتراض دارند و هواداران‌شان هم فحش می‌دهند! چنین اتفاقی بدون شک فقط در فوتبال ایران رخ می‌دهد که برگزارکنندگان مسابقات کت‌بسته در خدمت تیم‌ها باشند و تازه انتقاد و توهین هم بشنوند.

دربی تهران قرار است ۲۲ دی‌ماه برگزار شود و پرسپولیس ۶ و استقلال ۷ روز قبل از دربی استراحت می‌کنند که این مسئله به خاطر تعداد زیاد بازی‌های معوقه پرسپولیس تا حدی طبیعی است ولی مسلماً تیمی که ببازد (اگر بازنده‌ای در کار باشد) بهانه‌های لازم را خواهد داشت. استقلالی‌ها می‌گویند چرا ما با ۲ بازی بیشتر به مصاف پرسپولیس رفتیم و پرسپولیسی‌ها می‌گویند چرا استقلال یک روز بیشتر استراحت کرد و قبل از دربی هم به جای گل‌گهر به مصاف آلومینیوم رفت؟!

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پرسپولیس ، استقلال
نظرات شما
پیشخوان