تاریخ انتشار: ۲۳:۱۴ - ۱۴ تير ۱۳۹۵

تغییرات عجیب مدیریتی به سبک آقای شهردار!

این روزها تغییرات عجیب و غریبی از سوی شهردار تهران در سطح مدیران شهری انجام می شود، این که چرا مدیر قبلی رفته است مشخص نیست. معیارهای انتخاب مدیر جدید هم همین طور. مراسم تودیع و معارفه این مدیران هم به مراسم قرعه کشی بانک شبیه تر است.
رویداد۲۴- این روزها تغییرات عجیب و غریبی از سوی شهردار تهران در سطح مدیران شهری انجام می شود، این که چرا مدیر قبلی رفته است مشخص نیست. معیارهای انتخاب مدیر جدید هم همین طور. مراسم تودیع و معارفه این مدیران هم به مراسم قرعه کشی بانک شبیه تر است. همه می‌خواهند بدانند از صندوق چه نامی در می آید. بیشتر ادم‌هایی که در این مراسم حضور دارند آخرین تصمیم اقای رییس را نمی دانند. یکی از مسئولان شهرداری می‌گوید این سبک تغییرات به دلیل آن است که لابی‌ها  و درخواست‌ها و سفارش‌ها تاثیری بر انتخاب‌ها نگذارد. مدیرانی که متعلق به میز مدیریتی خود نیستند، تغییراتی که در سطح مدیران شهری اتفاق افتاده مانند این است که دولت بخواهد آقای جنتی وزیر ارشاد را به جای آقای ظریف وزیر امور خارجه بگذارد، این نوع انتساب‌ها واقعا در نوع خود جالب است! تغییرات مدیریتی به سبک آقای شهردار!

این بار هم چند ساعت مانده به مراسم تودیع و معارفه در اخبار غیر رسمی خبر تغییر و جا به جایی 4 معاون شهردار و شهردار منطقه 1 و 3 که جزو مهم ترین و استراتژی ترین مناطق تهران هستند منتشر شد.
 
بر اساس شنیده ها امروز ساعت ۱۰ صبح مراسم تودیع و معارفه سه معاون شهردار تهران در تالار ایران زمین برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام میثم امرودی معاون اجتماعی شهردار به عنوان مشاور شهردار انتخاب شده و مجتبی عبداللهی معاون خدمات شهری شهردار تهران جایگزین وی خواهد شد.

 همچنین سیدجعفر تشکری هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران جایگزین محمدعلی داریانی معاون توسعه منابع انسانی شهردار تهران خواهد شد.

همچنین مازیار حسینی مشاور عالی شهردار به سمت معاون حمل و نقل ترافیک منصوب خواهد شد.

این تغییرات تا این لحظه قطعی است، اما بر اساس تجربه گذشته ممکن است در دقیقه ۹۰ هیچ تغییری صورت نگیرد!


منبع: پایتخت
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان