تاریخ انتشار: ۰۷:۵۰ - ۰۹ دی ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۵ نظر

پیشکسوت پرسپولیس جواد نکونام را شست و پهن کرد

مرتضی فنونی زاده: نکونام می‌خواهد دل هواداران استقلال را به دست بیاورد؛ وقتی به فینال آسیا رسید راجع به پرسپولیس صحبت کند.

مرتضی فنونی زاده

رویداد۲۴  پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: افرادی مانند نکونام وقتی درباره پرسپولیس حرف بزنند که تیم‌شان به فینال آسیا رسیده باشد. نکونام می‌خواهد دل هواداران استقلال را به دست بیاورد.


مرتضی فنونی‌زاده درباره اظهارات برخی باشگاه‌ها و مربیان لیگ برتری مانند جواد نکونام و انتقاد وی نسبت به برنامه‌ریزی لیگ برتر با اشاره به اینکه این برنامه فقط به سود تیم پرسپولیس است، اظهار داشت:امثال نکونام اول تیم‌شان را به فینال لیگ قهرمانان آسیا ببرند، سپس در مورد تیم پرسپولیس صحبت کنند. تیم ما بدون آنکه در شرایط بازی باشد، برای برگزاری دیدار فینال به قطر رفت و همه دیدند نتوانست بازی همیشگی‌اش را انجام بدهد. هر چند بچه‌ها در دیدار مقابل اولسان زحمت کشیدند، اما انسجامی که در دیدار‌های گروهی و مراحل حذفی داشتند، مقابل حریف کره‌ای نشان ندادند.
بیشتر بخوانید: مرتضی فنونی‌زاده: طارمی نباید دیگر به تیم ملی دعوت شود
وی افزود:این آقایان جسته و گریخته علیه پرسپولیس حرف می‌زنند. صبحت‌هایشان هم به این دلیل است که پرسپولیس ۵ جام گرفته و قهرمانی‌هایش هم مقتدرانه بوده است. اگر پرسپولیس قهرمانی‌هایش را با تفاضل گل به دست می‌آورد، مشخص می‌شد سایر تیم‌های لیگ هم پویا بوده‌اند و کار را برای این تیم به جایی رساندند که در پایان هفته آخر قهرمان شده است. اما وقتی پرسپولیس با اقتدار ۵-۴ هفته مانده به اتمام لیگ قهرمانی‌اش را قطعی می‌کند دیگر حرف و حدیثی نباید مطرح شود.

پیشکسوت تیم پرسپولیس اضافه کرد:همیشه به تیم‌های جنوبی و اهوازی به چشم دیگری نگاه کرده و می‌گفتم آن‌ها باید جزو ۵-۴ تیم بالای جدول باشند. خوشبختانه فولاد هم سال گذشته تیم موفقی بود و توانست سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند، اما جواد نکونام نباید از تیم پرسپولیس برای رسیدن به اهداف خود نام ببرد. همه می‌دانند بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن به دلیل کرونایی بودن تیم حریف لغو شد. با توجه به سخت‌گیری مسئولان کشور قطر برگزاری دیدار با نساجی هم ریسک بود. فقط یک دیدار مقابل سپاهان باقی می‌ماند که نمی‌توانستیم همزمان در فینال لیگ قهرمانان و لیگ برتر بازی کنیم.

فنونی زاده تصریح کرد:سپاهان و ذوب‌آهن همیشه دنبال قهرمانی بودند، اما در سال‌های اخیر حق به حقدار رسیده است. البته نباید فراموش کرد فقط همین دو تیم در کنار پرسپولیس به فینال آسیا رسیدند و حق‌شان هم بوده است. اکنون به جواد نکونام توصیه می‌کنم به جای صحبت کردن در باره پرسپولیس به تیم خودش فکر کند، زیرا فولاد جزو تیم‌های خوب لیگ است و اگر سرمربی‌اش به تیم دیگری کار نداشته باشد شاید وضعیت‌اش بهتر هم بشود.

وی ادامه داد:سازمان لیگ متولی برگزاری بازی‌ها است و تمام تیم‌ها وظیفه دارند از برنامه‌ریزی سازمان لیگ تمکین کنند. استقلال هم ۱۰ روز است بازی نکرده، اما نباید بگوییم این تیم استراحت می‌کند. فولاد، پرسپولیس، تراکتور و استقلال که باید امسال در سه جبهه بجنگند باید همیشه در شرایط بازی قرار داشته باشند، زیرا مسابقات امسال فرسایشی است و هر لحظه امکان دارد برای تیم‌ها بازی بگذارند.

پیشکسوت تیم پرسپولیس با اشاره به شرایط این تیم در بازی با نساجی توضیح داد:کدام تیم مثل پرسپولیس حاضر می‌شد در آن شرایط زمین به مصاف نساجی برود؟ این دیدار یک بار به تعویق افتاده بود و باید برگزار می‌شد. در کشور ایران هر زمان تعطیلی به وجود بیاید همه به شمال می‌روند، اما در استان مازندران با آب و هوای مطبوعش یک زمین با کیفیت نمی‌بینید. مسئولان مازندران به عنوان استانی که در لیگ برتر سهمیه دارد باید به وضعیت زمین ورزشگاه وطنی رسیدگی کنند.

فنونی زاده تصریح کرد:پرسپولیس ۱۰ روز قبل در بهترین استادیوم خاورمیانه و یکی از بهترین ورزشگاه‌های جهان بازی کرد، اما در ادامه اولین بازی‌اش در لیگ برتر را جایی انجام داد که مثل مرداب انزلی است. این مسائل برای فوتبال ایران زشت است.

جواد نکونام در حالی به لغو بازی‌های لیگ برتری پرسپولیس اعتراض دارد و موضوع دیدار‌های استقلال مقابل اف سی سئول در نیمه نهایی سال ۲۰۱۲ را پیش می‌کشد که در آن زمان هم سازمان لیگ همکاری لازم را با نماینده ایران در لیگ قهرمانان انجام داد. فنونی زاده درباره این بحث عنوان کرد:

جواد نکونام رکورددار بازی ملی است، سال‌ها در فوتبال حرفه‌ای اروپا بازی کرده و باید یاد بگیرد اکنون به عنوان سرمربی فولاد نباید درباره تیم قبلی‌اش صحبت کند. امثال نکونام در سطح ملی و باشگاهی رزومه خوبی دارند و باید حرفه‌ای رفتار کنند.

وی ادامه داد:به نظر من نکونام زمانیکه در استقلال بازی می‌کرد کیفیت نداشت و وسط زمین را برای این تیم کند کرده بود. ما برخلاف نکونام به تیم خودمان می‌پردازیم و انتظار داریم وی به عنوان یک فوتبالیست حرفه‌ای همین کار را انجام بدهد. فولاد جزو تیم‌های بالای جدول است و به جز اینکه این صحبت‌های حاشیه‌ای نکونام و تیمش را زیر سوال ببرد، سودی ندارد.

هافبک اسبق پرسپولیس اضافه کرد:حس می‌کنم نکونام با مطرح کردن اسم استقلال می‌خواهد بار دیگر دل هواداران و کادرفنی این تیم را بعد از درگیری‌ای که در دیدار فولاد با استقلال به وجود آمد به دست بیاورد و برای رسیدن به این هدف از پرسپولیس مایه می‌گذارد.

فنونی زاده در ادامه تصریح کرد:برخلاف سایر تیم‌ها و مربیان‌شان که نگران برنامه ریزی سازمان لیگ شده‌اند بچه‌های پرسپولیس آنقدر صلابت دارند که هفته‌ای دو بازی هم می‌توانند انجام بدهند. با وجود زحمات مدیران قبلی، از زمان حضور جعفر سمیعی در باشگاه تمام کار‌ها روی روال افتاده و مدیرعامل جدید با استفاده از معاونی ورزشی مثل ابراهیم شکوری کار را به خوبی جلو می‌برد.
 
منبع: پارس فوتبال
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
0
2
تا ارکان فوتبال از بالا تا پایین وحتی دبیرش دست پرسپولیسیها باشد همین است چرا رییس فوتبال باید در پرسپولیس باشد مثل اقای تاج وچرا دبیر فوتبال باید عضو پرسپولیس باشد مثل اقای شکوری که ایشان همچنان برای استقلال کری میخواند وحشتناک است جالب شکوری امد پرسپولیس واقای نبی رفت جای شکوری مسئول دبیر فوتبال شد حالا معلوم شد می گفتند لیگ فوتبال مهندسی شده است بیخود نبوده ودر این چند سال تا تونستند به پرسپولیس جام دادند و استقلال را بیچاره کردند واین حمایت پرسپولیس دراین چند سال در تاریخ ثبت شده است ووووووو
مرتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
1
2
چه شستی چه پهنی خخخخخخ
باتوجه به اعترافات مرتی ابتدا باید ایشون درسطح نکونام باشد تابتونه درباره ایشون حرف بزنه
پاسخ ها
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
نکونام کیلوئی چنده که بخوان در مورد اون حرف بزنند!!!!
متین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
0
0
آقای فنونی زاده زاده عزیز اینقدر چهار فینال آسیا با دو قهرمانی براتون سنگینی داره که نمیتونید بیان کنید واقعا متاسفم برای پیشکسوتان این فوتبال مریض
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
0
0
پرسپولیس وپیشکسوتش ...خوردن هرموقه تونستن خارج از ایران اسم ورسمی واسه خودشون بپا کنند بیان درباره نکونام اظهار نظر کنن
نظرات شما
پیشخوان