تاریخ انتشار: ۲۰:۱۵ - ۰۹ دی ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

واکنش عباس عبدی به اظهارات جهانپور درباره واکسن ایرانی کرونا: لطفا از بازی با جان مردم دست بردارید

عباس عبدی تحلیل‌گر سیاسی در توییتی به این گفته کیانوش جهانپور سخنگوی سازمان غذا و دارو که «تولید نهایی این واکسن به تایید سازمان جهانی بهداشت (WHO) نیازی ندارد. هر وقت قرار شد تولید برای صادرات داشته باشیم باید برای اخذ مجوز‌های بین‌المللی اقدام کنیم.» واکنش نشان داد نوشت: «آیا این واکسن شرایط آن را دارد که در زمان صادرات، مجوز سازمان بهداشت جهانی را بگیرد یا نه؟ اگر دارد همین الان بگیرید. اگر ندارد لطفا از بازی کردن با جان مردم دست بردارید.»

واکنش عباس عبدی به واردات واکسن کرونارویداد۲۴ عباس عبدی در توییتی به تزریق واکسن ایرانی واکنش نشان داد.

عباس عبدی تحلیل‌گر سیاسی در توییتی به این گفته کیانوش جهانپور سخنگوی سازمان غذا و دارو که «تولید نهایی این واکسن به تایید سازمان جهانی بهداشت (WHO) نیازی ندارد. هر وقت قرار شد تولید برای صادرات داشته باشیم باید برای اخذ مجوزهای بین‌المللی اقدام کنیم.» واکنش نشان داد نوشت:


بیشتر بخوانید: وزیر نیرو: هزینه خرید واکسن کرونا از منابع ایران در عراق پرداخت می‌شود / بخشی از مطالبات مالی برق و گاز استرداد شد


«آیا این واکسن شرایط آن را دارد که در زمان صادرات، مجوز سازمان بهداشت جهانی را بگیرد یا نه؟ اگر دارد همین الان بگیرید. اگر ندارد لطفا از بازی کردن با جان مردم دست بردارید.»

منبع: انتخاب
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
Amir navid
|
Germany
|
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
1
2
سلام. ضمن احترام به تمام مردم ایران : بزرگترین دانشمندان و عالمان دنیا و متخصصین امور اصولا در یک زمینه علمی و فرهنگی و اقتصادی و . .. تخصص داشته و صرفا در همان مورد اظهار نظر میکنند ولی این آقای عبدی عزیز در هر موضوع اظهار نظر میکنه و خودشو صاحب نظر قلمداد میکنه! البته مشکل از آقای عبدی نیست . بلکه مشکل از این رسانه ها است که هر حرفی آقای عبدی میزنه منعکس میکنن و این آقا فکر میگنه علامه دهر میباشند. آخه چقدر انتقاد میکنید و همش نظر منفی میدین!!! یعنی بنظر شما هیچ کار این رژیم درست نبوده که همش انتقاد میکنید؟!! باور کن اینطوری که شما میگید نیست آقا عبدی!! باور کنید اگثر انتقادهای شما درست نبوده و پیش بینی های شما هم درست از آب در نمیاد . مطمینا خودتون هم متوجه شدین. جان برادر یکمی مثبت فکر کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
1
2
عبدی حرف حق را می زند
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان