تاریخ انتشار: ۱۵:۲۷ - ۱۱ دی ۱۳۹۹

پیروانی: آقایان راضی می‌شوند حاضریم یک روز در میان بازی کنیم

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به برخی اعتراض‌های صورت گرفته در ارتباط با برنامه‌ریزی لیگ و انتقادها نسبت به این تیم واکنش نشان داد.

افشین پیروانی

رویداد۲۴ افشین پیروانی در خصوص دیدار امروز پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن گفت: یکی از مهم‌ترین بازی‌های این فصل ما سر رسید. همه بازی‌های پرسپولیس مهم و سخت است، چون هواداران انتظار قهرمانی دارند و تمام اعضای تیم به این مسئله واقف هستند که باید این بازی را ببریم.

وی افزود: تمرینات خوبی داشتیم و شرایط‌مان خوب است و تمام نفرات را در اختیار داریم. البته انتظار داشتیم بازی با ذوب‌آهن قبل از فینال آسیایی برگزار شود که آخر هم نفهمیدیم به چه علت لغو شد و امروز این بازی انجام می‌شود.


بیشتر بخوانید: پیروانی: می‌خواهند اما نمی‌توانند پرسپولیس را پایین بکشند


مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه بازی با ذوب‌آهن بازهم یک روز به تأخیر افتاد، گفت: به هر حال به این شکل برنامه‌ریزی شده است. هیچ دخل و تصرفی نداشتیم. یکسری از آقایان هم ناراحت هستند که چرا بازی‌های پرسپولیس به این شکل انجام می‌شود، اما ایراد ندارد و اگر آنها راضی می‌شوند ما یک روز در میان هم بازی می‌کنیم.

با این حال اجازه بدهیم کسانی که تصمیم گیرنده هستند نظر بدهند، اگر دخالت کنیم هرج و مرج می‌شود، هرکسی نظر خودش را می‌دهد، منافع شخصی تیم خودش را در نظر می‌گیرد و مطمئناً اتفاقاتی رخ می‌دهد که اکنون همه معترض هستند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان