تاریخ انتشار: ۱۷:۰۳ - ۱۱ دی ۱۳۹۹

پرسپولیس حریف ذوب‌آهن ۱۰ نفره نشد

تیم فوتبال پرسپولیس در یکی از دیدارهای معوقه‌اش موفق شد برابر ذوب‌آهن اصفهان به تساوی رسید تا فاصله‌اش با تیم‌های بالانشین جدول کم نشود و دو امتیاز حساس را از دست بدهد.

باشگاه پرسپولیس

رویداد۲۴ دیدار عقب افتاده هفته ششم تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن عصر امروز در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با نتیجه تساوی یک به یک به پایان رسید.

امید عالیشاه تنها گل سرخپوشان را در دقیقه ۱۷ این دیدار به ثمر رساند. میلاد جهانی هم در دقیقه ۹۰ گل ذوب آهن را وارد دروازه حامد لک کرد.

شاگردان یحیی گل محمدی در نیمه اول صاحب موقعیت‌های دیگری هم شدند اما نتوانستند از آنها برای افزایش تعداد گل‌هایشان اضافه کنند.

در شروع نیمه دوم شاگردان رحمان رضایی برای جبران گل خورده حملاتی را در دستور کار قرار دادند و در همان دقایق ابتدایی تا آستانه باز کردن دروازه سرخپوشان هم پیش رفتند اما کم دقتی بازیکن این تیم اجازه نداد نتیجه بازی تغییر کند.

پس از فشاری که ذوب آهن روی دروازه پرسپولیس ایجاد کرد و وسط زمین را از سرخپوشان گرفت، یحیی گل محمدی با به میدان فرستادن آرمان رمضانی به جای مهدی عبدی سعی کرد در خط حمله تیمش تحرک تازه ای ایجاد کند اما این تاکتیک هم تیمش را از فشار خارج نکرد.


بیشتر بخوانید: مهم‌ترین بازیکنی که پرسپولیس از دست داد


در ۱۰ دقیقه پایانی پرسپولیس تلاش کرد با حفظ توپ از تنها گل خودش برای رسیدن به سه امتیاز این دیدار مخافظت کند و در مقابل ذوب آهن با در اختیار گرفتن مرکز زمین سعی در نزدیک شدن به دروازه تیم میزبان داشت که در خط حمله توان بالایی نداشت و نتوانست دروازه سرخپوشان را به طور جدی تهدید کند.

در دقیقه ۸۸ این دیدار درگیری کوتاهی بین بازیکنان دو تیم رخ داد که دلیلش خطای مهاجم ذوب آهن روی حامد لک بود که به خاطر پرتاب کردن پایش به سمت دروازه بان سرخپوشان مورد اعتراض بازیکنان میزبان قرار گرفت.

در حالی که داور چهارم برای اعلام وقت‌های اضافه آماده می‌شد، سرخپوشان در یک غافلگیری گل تساوی را دریافت کردند. در این صحنه میلاد جهانی با جاگیری مناسب در فضای خالی محوطه جریمه پرسپولیس توپ ارسالی عرضی را به خوبی وارد دروازه حامد لک کرد.

پرسپولیس با از دست دادن دو امتیاز حساس این دیدار خانگی نتوانست فاصله اش را با تیم‌های بالانشین جدول کم کند. سرخپوشان با این تساوی ۱۰ امتیازی شدند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پرسپولیس ، ذوب آهن
نظرات شما
پیشخوان