تاریخ انتشار: ۰۹:۳۴ - ۱۵ تير ۱۳۹۵

صادقی : نظارت بر انتشار مطالب در فضای مجازی ضروری است

یک عضو فراکسیون امید با انتقاد از بداخلاقی‌های اخیر در فضای مجازی به خصوص در موضوع فیش‌های حقوقی با انتشار نام افراد آن هم بدون اثبات اتهاماشان گفت: برای جلوگیری از این بداخلاقی‌ها باید نظارت مبتنی بر ساز و کار مشخص در فضای مجازی وجود داشته باشد.
رویداد۲۴-یک عضو فراکسیون امید با انتقاد از بداخلاقی‌های اخیر در فضای مجازی به خصوص در موضوع فیش‌های حقوقی با انتشار نام افراد آن هم بدون اثبات اتهاماشان گفت: برای جلوگیری از این بداخلاقی‌ها باید نظارت مبتنی بر ساز و کار مشخص در فضای مجازی وجود داشته باشد.

محمود صادقی اظهار کرد: این روزها شاهد بی‌اخلاقی و برخورد ناجوانمردانه با موضوع فیش‌های حقوقی هستیم به طوری که از برخی افراد بدون اثبات اتهامی در فضای مجازی و حتی حقیقی نام برده می‌شود حال اینکه در گذشته و در زمان مطرح شدن پرونده‌های کلان در دستگاه‌ قضایی نام افراد به صورت اختصاری در رسانه‌ها مطرح می‌شد.

وی با بیان اینکه بداخلاقی برخی رسانه‌ها از لحاظ حقوقی قابل پیگیری است، گفت: علاوه بر رسانه‌ها در فضای مجازی نیز این بداخلاقی به صورت گسترده دیده شد که این اتفاق لزوم نظات بر محتوای فضای مجازی با ساز و کاری مشخص را نشان می‌دهد.

نماینده مردم تهران در عین حال با بیان اینکه نظارت بر فضای مجاری نباید مانع آزادی بیان شود، گفت: نظارت شمشمیر دولبه‌ای است که باید محدود به رعایت حریم خصوصی افراد و جلوگیری از بیان اتهامات به افراد و در نهایت برخورد با اتهام زنندگان شود نه اینکه این نظارت به محدود شدن و سلب آزادی‌ بیان شود.
منبع: ایسنا
برچسب ها: رویداد24 ، مجازی ، ضروری ، صادقی
نظرات شما