تاریخ انتشار: ۲۱:۳۷ - ۱۳ دی ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

علم‌الهدی مردم را به تشییع پیکر آیت‌الله مصباح یزدی دعوت کرد

علم‌الهدی با صدور پیامی از مردم و جامعه روحانیت خواست در مراسم تشییع پیکر مرحوم آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی در مشهد شرکت کنند

تشییع پیکر آیت‌الله مصباح یزدی

رویداد۲۴ نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی با صدور پیامی از مردم و جامعه روحانیت خواست در مراسم تشییع پیکر مرحوم آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی در مشهد شرکت کنند.



وی روز شنبه در پیام خود افزود: رحلت جانگداز علامه عالی مقام حضرت آیت‌الله مصباح یزدی حوزه‌های علمیه و مردم متدین و انقلابی را داغدار ساخت.


بیشتر بخوانید: فیلم/اقامه نماز رهبر انقلاب بر پیکر آیت‌الله مصباح یزدی




وی گفت: به اطلاع علمای اعلام و فضلای محترم حوزه علمیه خراسان می‌رسد پیکر پاک و مطهر ایشان جهت طواف در مضجع شریف ثامن‌الحجج (ع) به مشهد منتقل می‌شود.



نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به افتخار این استان به نمایندگی آن فقید سعید از سوی مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری، به منظور تکریم و وداع با پیکر مطهر ایشان به وسیله موکلین ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه روز یکشنبه در صحن جامع حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) حضور به هم رسانید.



آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی عضو فقید مجلس خبرگان رهبری و رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به دلیل بیماری، عصر جمعه ۱۲ دی ماه در ۸۶ سالگی دار فانی را وداع گفت.



در پی درگذشت این عالم فقید، رهبر انقلاب اسلامی، رییس جمهوری و دیگر مسوولان نظام پیام‌های تسلیت جداگانه‌ای صادر کرده‌اند.




منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
0
0
کاشکی میفهمیدیم چی توی مغز ایشان هست. برای آقای شجریان با باتوم میگفت مردم نیایند برای ایشان خواهش میکنه بیاید. عجب ولی مردم به ندای دلشان گوش می دهند و خوب میدانند کجا برن کجا نرن
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان