تاریخ انتشار: ۱۳:۵۸ - ۱۴ دی ۱۳۹۹

دلخوری بازیکنان پرسپولیس از رامین رضاییان/ تیم ما را تحت فشار گذاشت!

بازیکنان باتجربه پرسپولیس معتقدند رامین رضاییان نباید در صفحه شخصی خود لایو می‌رفت و آن صحبت‌ها را آن هم درآستانه بازی با ذوب آهن انجام می‌داد.

رامین رضاییان

رویداد۲۴  شنیدیم برخی بازیکنان با تجربه و بزرگ‌تر پرسپولیس از رامین رضاییان شاکی شده‌اند. این بازیکنان معتقدند رامین رضاییان که می‌دانست قرار است از الدحیل به السیلیه قطر برود چرا آن لایو اینستاگرامی را راه انداخت تا در آستانه بازی با ذوب آهن، پرسپولیس را تحت فشاربگذارد؟!

پس از اشتباه مهدی شیری در فینال لیگ قهرمانان آسیا و دادن یک پنالتی مفت به تیم اولسان کره‌جنوبی، بار دیگر شایعات حضور رامین در پرسپولیس داغ شد. خلاصه اینکه الدحیل نیز به دنبال پایان همکاری مقطعی با این بازیکن به زعم رامین رضاییان قرار داشت. رضاییان در صفحه اینستاگرام خود لایو رفت و توضیحاتی در خصوص احتمال این انتقال داد که البته با کامنتی جالب از سوی بیرانوند نیز همراه شد!

در شرایطی که رامین مدعی بود با توجه به قراردادی که با الدحیل دارد تصمیم در خصوص آینده‌اش برعهده این باشگاه خواهد بود و در شرایط فعلی انتقال قرضی‌اش در دستور کار الدحیل قرار دارد، از کم بودن احتمال درخواست پرسپولیس خبر داد. رامین البته با اعلام اینکه با توجه به صحبت‌هایی که پیش از این با یحیی گل‌محمدی داشته نظر مربی کنونی پرسپولیس روی او مثبت است، مدعی شد هنوز پیشنهادی از این باشگاه به الدحیل نرسیده و در صورت ارسال این نامه نیز شاید به دلیل اینکه الدحیل خود را رقیب پرسپولیس در آسیا می‌داند مانع از این انتقال شود.


بیشتر بخوانید: اقدامی عجیب علیه رامین رضاییان!


با این وجود رامین رضاییان به این صحبت‌ها ناخواسته تا حدودی باشگاه پرسپولیس را تحت فشار گذاشت که برای خرید قرضی به الدحیل قطر نامه بزند و درخواست رسمی بدهد!

این در حالی است که باشگاه پرسپولیس قادربه جذب رامین رضاییان نیست؛ اول آن که با توجه به گرانی ارز و دلار در کشورمان و درخواست دلاری باشگاه الدحیل، در حال حاضر باشگاه پرسپولیس نمی تواند رامین رضاییان را خریداری کند ولو به صورت قرضی! به عبارت بهتر باشگاه پرسپولیس پول جذب رامین رضاییان را ندارد و برهمین اساس چنین برنامه‌ای در دستور کار خود ندارد.

دوم اینکه در حال حاضر پرسپولیس ۶ هفته از مسابقات خود را پشت سرگذاشته است و بنابراین طبق قوانین نقل و انتقالات نیز قادر به جذب رامین رضاییان یا هربازیکن دیگری نخواهد بود. بازیکنان باتجربه پرسپولیس هم معتقدند رامین رضاییان نباید در صفحه شخصی خود لایو می‌رفت و آن صحبت‌ها را آن هم درآستانه بازی با ذوب آهن اصفهان انجام می‌داد.

پیش از این نیز شنیده می‌شد برخی بازیکنان قدیمی و با تجربه پرسپولیس مخالف بازگشت رامین رضاییان به این تیم هستند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان