تاریخ انتشار: ۰۹:۴۷ - ۱۶ دی ۱۳۹۹
ذوالفقارنسب:

پرسپولیس نیاز به روانشناس دارد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به تساوی‌های اخیر پرسپولیس گفت: این تیم نه تنها از لحاظ فیزیکی خسته است بلکه از لحاظ روحی نیز نیاز به تمرکز دارد.

باشگاه پرسپولیس

رویداد۲۴ بیژن ذوالفقارنسب در خصوص تساوی‌های یک - یک پرسپولیس در دو دیدار اخیر خود مقابل نساجی مازندران و ذوب آهن اصفهان گفت: طبیعی است که فشردگی بازی‌های این تیم با توجه به بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا، باعث خستگی مفرط بازیکنان شود. ضمن اینکه ذهن و تمرکز اعضای این تیم نیز هنوز به فوتبال باشگاهی ایران بازنگشته است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: ذهن بازیکنان این تیم همچون فیزیک آنها خسته و فرسوده شده است. این تیم علاوه بر اقداماتی که باید در مسائل فنی خود انجام دهد نیاز به تقویت روحیه بازیکنان خود دارد. تمرکز اعضای تیم فوتبال پرسپولیس باید معطوف به بازی‌های داخل کشور باشد و از فکر بازی‌های آسیایی خارج شوند.

مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد: این تیم نیاز به روانشناس دارد. پرسپولیس باید ساختار ذهنی بازیکنان خود را قبل از دربی پایتخت مقابل استقلال تهران تغییر دهد.


بیشتر بخوانید: روزهای سخت گل‌محمدی و تیمش/ تغییرات در ترکیب پرسپولیس ادامه دارد


وی درباره عدم موفقیت مهاجمان این تیم در امر گلزنی یادآور شد: تغییرات گسترده این تیم در خط حمله باعث شده تا تاکتیک‌های تهاجمی کادر فنی تغییر کند. فکر می‌کنم وقتش رسیده تا آقای گل محمدی تغییرات مدنظر فنی خود را هرچه سریع‌تر اعمال کند. جدایی علی علیپور و مهدی ترابی بار روانی زیادی را روی دوش خط حمله این تیم انداخته است. ضمن اینکه عیسی آل کثیر نیز با محرومیت غیر حرفه‌ای روبرو شد تا مهاجمان جدید پرسپولیس به زمان بیشتری برای موفقیت نیاز پیدا کنند.

ذوالفقارنسب درباره میزان حمایت از یحیی گل محمدی تصریح کرد: او یکی از مربیان جوان و آینده‌دار فوتبال ایران است. باید از او همچنان حمایت همه جانبه شود. مدیریت باشگاه پرسپولیس باید قدر چنین مربیانی را بداند و امکانات لازم را در اختیار او قرار دهد تا بتواند بار دیگر با پرسپولیس به موفقیت برسد.

او در خصوص دیدارهای حساس پرسپولیس مقابل سپاهان اصفهان و استقلال تهران خاطرنشان کرد: سخت‌ترین بازی‌های پرسپولیس از راه رسیده است. هر دو بازی اهمیت زیادی برای بازگشت پرسپولیس به جمع مدعیان دارد. این تیم فارغ از هر نظر می‌تواند خیلی زود به شرایط ایده آل فنی برگردد و امتیازات لازم را برای رسیدن به صدر جدول کسب کند.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان