تاریخ انتشار: ۱۲:۴۷ - ۱۵ تير ۱۳۹۵

معرفی سرپرست جدید فرمانداری سرخه

آیین تودیع فرماندار پیشین سرخه و معارفه سرپرست جدید این فرمانداری با حضور معاون سیاسی-امنیتی استانداری سمنان، امام‌جمعه سرخه و شماری از مشئولان استان سمنان و شهرستان سرخه برگزار شد.
رویداد۲۴- آیین تودیع فرماندار پیشین سرخه و معارفه سرپرست جدید این فرمانداری با حضور معاون سیاسی-امنیتی استانداری سمنان، امام‌جمعه سرخه و شماری از مشئولان استان سمنان و شهرستان سرخه برگزار شد.

در این آیین که شب گذشته در فرهنگسرای باران سرخه برگزار شد، ضمن تجلیل از خدمات رضا کرمی، فرماندار پیشین سرخه، علی‌محمد مویدی‌زاده به‌عنوان سرپرست جدید فرمانداری سرخه معرفی شد.

سرپرست جدید فرمانداری سرخه در این آیین با اشاره به تعطیلی برخی واحدهای تولیدی در استان سمنان و از جمله شهرستان سرخه، اظهار کرد: نخستین گام ما باید راه‌اندازی این واحدهای تعطیل و نیمه‌فعال باشد. سرخه از ظرفیت‌های بسیار بالایی در حوزه‌های مختلف برخوردار است. شهرستان سرخه در تولید مواد معدنی همچون گچ و تولید مرغ و طیور از قطب‌های مهم این استان محسوب می‌شود.

مویدی‌زاده از سرخه به‌عنوان یک شهرستان با جاذبه‌های طبیعی و تاریخی فراوان یاد کرد و افزود: بیش از 200 اثر تاریخی و طبیعی در این شهرستان وجود دارد که با توجه به قرار گرفتن سرخه بر سر محور پرتردد تهران-مشهد، می‌تواند به رونق گردشگری در این شهرستان کمک کند.

سرپرست جدید فرمانداری سرخه با بیان اینکه این شهرستان بسترهای مورد نیاز برای توسعه را دارد، گفت: وجود وحدت و همدلی در بین مسئولان و مردم می‌تواند به تسریع در تحقق توسعه شهرستان کمک کند.


منبع: ایسنا
برچسب ها: فرمانداری ، سرپرست
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان