تاریخ انتشار: ۱۲:۵۵ - ۱۵ تير ۱۳۹۵

پیروانی: از کرواس خواستم تیمم را نقد کند

تیم ملی جوانان بعد از پشت سر گذاشتن اردوی ده روزه در آلمان و هم چنین سه بازی دوستانه به تهران بازگشته است.
رویداد۲۴- امیر حسین پیروانی، سرمربی تیم ملی جوانان برگزاری این اردو را مثبت ارزیابی کرد و گفت: واقیعت این است که ما با حریفان سختی در مرحله گروهی مواجه هستیم. قطری که در دوره پیشین قهرمان شده، ژاپنی که نیاز به توصیف ندارد. هم چنین یمن در دوره پیشین در حضور ایران خوب نتیجه گرفته بود. پس ما به برگزاری چنین اردوهایی و هم چنین بازی های سخت نیاز داریم. خوشبختانه اردوی آلمان یک اردوی مفید برای ما بود. کمپ شهر مالنته یک زمین تمرین خیلی خوب داشت که تمرین در این زمین به اجراء و القای برنامه های تاکتیکی ما کمک کرد. یک بار به خاطر بارندگی مجبور به تمرین در سالن شدیم. هوا در روزهای اردو خنک و بارانی بود و از تغذیه هم راضی بودیم. مضاف بر تمرینات و بازی های دوستانه جلسات آنالیز خوبی هم داشتیم که گاها در این جلسات به صورت گروهی بازی های جام ملت های اروپا را تماشا می کردیم و از بچه ها خواسته می شد برداشت های خود را از بازی تشریح کنند.

سرمربی تیم ملی جوانان ادامه داد: ما باز هم به چنین اردوها و بازی های دوستانه ای نیازمند هستیم. خوشبختانه فدراسیون فوتبال و کمیته جوانان در تلاش هستند در ماه پیش رو و آینده زمینه حضور تیم را در تورنمنت سنگاپور و چین فراهم کنند و یک بازی هم با تیم لهستان پیش بینی شده است. این بازی ها به ما کمک می کند که بهتر نقاط ضعف خود را بشناسیم و در رفع آن کوشاتر عمل کنیم. از سویی چنین اردوها و بازی هایی حتی برای کادر فنی هم یک تجربه جدید و خوب است چه رسد به بازیکنان. من به تیمم ایمان اعتقاد کامل دارم و همه تلاش ما برای صعود به جام جهانی است اما برای رسیدن به جام جهانی باید تلاش و با برنامه عمل کرد.

امیر حسین پیروانی در خصوص بازی با تیم هامبورگ گفت: خوشبختانه این بازی یک بازی سخت و فیزیکی برای هر دو تیم بود. بارندگی کمی روی کیفیت بازی تاثیر گذاشته بود، مضاف بر اینکه چمن کمی بلند بود و این برای تیم من که روی زمین بازی می کند خوب نبود. البته بارندگی به تیم میزبان اجازه کوتاه کردن زمین چمن را نداد. حریف خوب و با برنامه بازی کرد و در مالکیت توپ از ما بهتر بود اما ایران اجازه کار ترکیبی به حریف در محوطه جریمه را نداد. گل اول تیم حریف روی خطای پنالتی به ثمر رسید که اگر بازیکن ما باهوش تر عمل می کرد می توانست خطا نکند و روی گل دوم نیز توپ از دست دروازه بان ما رها شد. خوشبختانه ما در این بازی چندین موقعیت خوب گلزنی ایجاد کردیم. در پایان بازی مهدی مهدوی کیا و برند کرواس مربی شناخته شده فوتبال آلمان نظرات خود را در مورد تیم ایران به من انتقال دادند که یقینا از آنها بهره خواهم گرفت. من خودم از کرواس خواستم که نظرات خود را در مورد تیم ایران صریح بگوید. نکات او بیشتر در خصوص اخلاق حرفه ای بازیکنان در زمین بود و خوشبختانه از نظر فنی ایرادی به تیم نگرفت.

امیر حسین پیروانی در پایان در خصوص پنالتی هایی که تیمش در هر بازی دوستانه می زند، گفت: ما پیش از هر مسابقه با تیم حریف هماهنگ می کنیم که در پایان بازی فارغ از هر نتیجه ای که به دست می آید 5 ضربه پنالتی بزنیم. این برای شبیه سازی در مسابقات رسمی است.
منبع: ورزش سه
برچسب ها: پیروانی ، آلمان ، کرواس
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان