تاریخ انتشار: ۰۸:۵۹ - ۱۹ دی ۱۳۹۹

ترامپ: روز ۲۰ ژانویه یک دولت تازه سر کار خواهد آمد

ترامپ گفت تنها هدف کمپین او از شکایت به دادگاه در مورد نتایج انتخابات "فقط اطمینان از سلامت رای گیری بود" و او با این کار "از دمکراسی در آمریکا دفاع کرد".
ترامپ
رویداد۲۴ دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در پیامی ویدئویی گفته است که در روز ۲۰ ژانویه "دولتی تازه سوگند خواهد خورد" و افزود که او اکنون بر انتقال "روان، قانونمند و بی دست انداز قدرت تمرکز دارد. "

او در این پیام "حمله زننده" به ساختمان کنگره در روز چهارشنبه را محکوم کرد و گفت: "من هم مثل همه آمریکایی‌ها از خشونت‌ها و بی قانونی و هرج و مرج خشمگین هستم. "

او یک روز قبل در پیامی به هوادرانش که پس از سخنرانی او در واشنگتن به کنگره یورش بردند گفته بود "به خانه برگردند"، اما افزود که "آن‌ها را دوست دارد. "

او در سخنرانی تازه گفت که به سرعت گارد ملی را برای ایجاد امنیت و بیرون راندن مهاجمان مستقر کرد و افزود: "آمریکا کشور حاکمیت نظم و قانون است و خواهد بود. "

بیشتر بخوانید: آیا آمریکا همچنان مدینه فاضله جهانی است؟
ترامپ گفت کسانی که دست به خشونت زدند و قانون را شکستند "هزینه آن را خواهند داد. "

او گفت: "ما تازه یک انتخابات فشرده را پشت سر گذاشته ایم و احساسات جریحه دار است، اما حالا باید بر اعصاب خود مسلط شویم و آرامش را برگردانیم و به کار مردم آمریکا رسیدگی کنیم. "

او گفت تنها هدف کمپین او از شکایت به دادگاه در مورد نتایج انتخابات "فقط اطمینان از سلامت رای گیری بود" و او با این کار "از دمکراسی در آمریکا دفاع کرد".

او اضافه کرد حالا که کنگره نتایج انتخابات را تصدیق کرده روز ۲۰ ژانویه یک دولت تازه سر کار خواهد آمد.
منبع: انتخاب
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان