تاریخ انتشار: ۱۰:۳۳ - ۲۱ دی ۱۳۹۹

کشف سیگنال‌های جعبه سیاه هواپیمای اندونزی

مقامات اندونزی اعلام کردند سیگنال‌هایی کشف شده که می‌تواند مربوط به جعبه سیاه هواپیمایی باشد که روز گذشته پس از بلند شدن از باند فرودگاهی در جاکارتا به دریا سقوط کرد.

کشف سیگنال‌های جعبه سیاه هواپیمای اندونزی

رویداد۲۴ بنابر اعلام مقامات اندونزی امروز (یکشنبه) سیگنال‌هایی شناسایی شده که می‌تواند مربوط به هواپیمایی باشد که پس از بلند شدن از باند فرودگاه داخل دریا سقوط کرده است. همچنین نیرو‌های امداد بقایایی از بدن انسان و همچنین قطعاتی از بدنه هواپیما پیدا کردند که ممکن است متعلق به هواپیمای مسافربری سانحه دیده باشد.

هواپیمای بوئینگ ۷۳۷-۵۰۰ روز گذشته با ۶۲ مسافر و خدمه از جاکارتا پایتخت اندونزی به سمت شهر پونتیاناک پرواز کرد و چهار دقیقه پس از بلند شدن از باند فرودگاه از رادار خارج شد.

سقوط این هواپیما اولین حادثه مهم هوایی در اندونزی پس از سقوط هواپیمای مسافربری این کشور در سال ۲۰۱۸ است که به کشته شدن تمامی ۱۸۹ مسافر و خدمه آن منجر شد.


بیشتر بخوانید: پیدا شدن لاشه هواپیمای اندونزی در خلیج +فیلم


نیرو‌های امداد و نجات اندونزی اعلام کرده اند که سیگنال‌هایی در دو نقطه کشف شده است که می‌تواند مربوط به جعبه سیاه هواپیما باشد و بررسی‌های بیشتر در دست انجام است.

همچنین نیروی دریایی اندونزی اعلام کرده است: بقایایی پیدا شده که احتمال میرود مربوط به هواپیمای حادثه دیده باشد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، رسانه‌ها اعلام کرده اند که بقایای مربوط به بدن انسان برای شناسایی به بیمارستان فرستاده شده اند.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان