تاریخ انتشار: ۲۲:۳۵ - ۲۲ دی ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

استاندار تهران: هیچ صنعت، کارگاه و نیروگاهی در شعاع ۱۰۰ کیلومتری استان از سوخت مازوت استفاده نمی‌کنند

انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه جلسه ستاد کرونا استان تهران گفت: بر اساس گزارش هواشناسی از فردا تا یکشنبه با وزش باد از آلودگی هوا کاسته می‌شود. استاندار تهران تصریح کرد: عدم استفاده از سوخت مازوت در تمامی صنایع استان توسط محیط زیست استان بررسی شد و هیچ صنعت، کارگاه و نیروگاهی در شعاع ۱۰۰ کیلومتری استان از سوخت مازوت استفاده نمی‌کنند.

از سوخت مازوت در کارگاه ها استفاده نمی شودرویداد۲۴ استاندار تهران با اشاره به عدم استفاده از مازوت در صنعت، کارگاه ها و نیروگاه های پیرامونی تهران از استمرار محدودیت های مربوط به آلودگی هوا خبر داد.

انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه جلسه ستاد کرونا استان تهران با محوریت طرح شهید سلیمانی اظهار داشت: بر اساس گزارش هواشناسی از فردا تا یکشنبه با وزش باد از آلودگی هوا کاسته می شود.

وی ادامه داد: اقدامات لازم برای کاهش عوامل خطر از جمله تعطیلی معادن شن و ماسه، ممنوعیت تردد کامیون های با عمر ۲۰ سال و خودروهای دودزا استمرار دارد.

استاندار تهران تصریح کرد: عدم استفاده از سوخت مازوت در تمامی صنایع استان توسط محیط زیست استان بررسی شد و هیچ صنعت، کارگاه و نیروگاهی در شعاع 100 کیلومتری استان از سوخت مازوت استفاده نمی کنند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
0
0
فرضا که راست میگی. علت آلودگی رو اعلام کن البته علت واقعی وارونگی هوا و این حرفا علتش نیست خودت هم میدونی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان