تاریخ انتشار: ۱۲:۲۵ - ۲۶ دی ۱۳۹۹

محمدرضا عارف: کاندیدای اجاره‌ای توهین به جریان اصلاحات است

چهره سیاسی اصلاح طلب گفت: بحث کاندیدای اجاره‌ای توهین به جریان اصلاحات است چراکه ما در جریان اصلاحات نیرو‌های کارآمد بسیاری داریم.
محمدرضا عارف
رویداد۲۴ محمدرضا عارف، رییس پیشین شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان در ششمین مجمع عمومی حزب ندای ایرانیان گفت: در سازوکار‌های ائتلافی اصلاح طلبان در دهه ۹۰ دستاورد‌های خوبی داشتیم.

او افزود: در کشور ما بسیاری از ائتلاف‌ها انتخاباتی است و بعد از انتخابات پاسخگو نیستند. انتظار ما از جریان اصلاح طلب این است که در دهه آینده به چند حزب فراگیر برسیم حزب ندای ایرانیان از جمله احزاب مهمی است. همواره از جوانان این حزب انگیزه گرفتم این حزب باید نقش آفرینی کند.

عارف ادامه داد: سه مرحله که ارکان حزب ندای ایرانیان می‌تواند در دستور کار قرار دهد شامل: مرحله اجماعی، مرحله ائتلاف و ... است. طی برنامه ۵ یا۶ ساله می‌توان به حزب فراگیر رسید و اعلام آمادگی می‌کنم که کمک کنم.

بیشتر بخوانید: انتخابات ۱۴۰۰؛ سیدحسن خمینی تایید صلاحیت نمی‌شود!
این چهره سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه در شرایط خاصی قرار داریم، بیان کرد: چند ماهی از مجلس گذشته است مردم با شرایط بسیار سختی روبرو هستند بر این باورم که جریان اصلاحات در ماه‌های پیش رو جدی‌تر فعالیت کند. مخالفان نظام اولویت اصلی شأن جریان اصلاحات است و بر این باورند که جریان اصلاحات را از بین ببرند و هدفشان هم این است بخشی از جریان اقتدار طلب نیز همین هدف را در نظر دارد.

او اضافه کرد: متاسفانه رفتار برخی اصلاح طلبان و برخی فرصت طلبان که لباس اصلاح طلبی می‌پوشند موجب وارد شدن ضربه‌هایی به جریان اصلاح طلبی شده اند. مطرح کردن کاندیدای اجاره‌ای توهین به جریان اصلاحات است چراکه ما نیرو‌های کارآمدی در جریان اصلاح طلب داریم.
منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان